pottevijn Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 wanneer zou R* de update van las venturras uitgeven, kben de 2 andere trailers al beu gekeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Je moet er ook niet de hele tijd naar blijve kijken , Ze moeten nog een trailer van Las ventura vrijgeven Maar ik heb geen idee wanneer ie komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 denk pas weer over 3 weken of zo zal wel een week voor de relaese datum zijn denk ik zelf. Maar ik ben op dit moment al heel erg tevreden met deze up-date! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 ik denk over two weeks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 ik denk over two weeks tja moeilijk te zeggen ik denk de dag voordat gta SA in de schappen ligt misschien een beetje dom, maar des te meer reden om hem te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 Ik denk over 2 weken, want dan komt SA ook al bijna uit dus misschien dat je meer ongeduld krijgt. Maar nog ongeveer 30 dagen is SA alweer uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 twee weeken want dan heb je nog tijd om na te denken of je het koopt of niet maar ja je hoeft niet na te denken gewoon kopen!!!!!!!!!11 :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 ik denk eerder op de release zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 Op de releasedatum denk ik anders niet. het zal wel raar zijn als ze de trailer op de releasedatum uitbrengen. dat is dan het 1e keer dat ik dat dan meemaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 nou zo'n gevoel heb ik,want 3 maanden voor de release is de 1e trailer gekomen een maand de 2e erna dus denk ik op de release de 3e trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.