DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hey ik heb GTA LCS een klein weekje geleden gekocht. En ik heb maar een paar missies gedaan. Maar toch snap ik iets nog niet hellemaal. Hoe moet je van kleren wisselen. En waar moet je dit doen. En heeft iemand een screen van hoe het eruit ziet als je van kleren gaat wisselen. Ik zou diegene dankbaar zijn. Reageren
maarte41 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Je kan van kleren wisselen in een savehuis bij een icoontje met een t-shirt. Zo ziet het icoontje er uit. Bewerkt: 1 april 2006 door maarte41 Reageren
LucasV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Jep, bij een aantal hoofd- en bijmissies kun je kledingstukken verdienen. Je kleding verwisselen kan bij elk van de drie savehouses bij het icoontje dat maarte41 al had gepost. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Oke bedankt hoor het is gelukt. Ik heb nu het Leon outfit aan. Eerst had ik gewone kleren aan. Maar ik wis niet hoe je die kon wisselen voor het Leon outfit. En ik heb nog een paar vraagjes. Ik ben op het eerste eiland bij dat save huis. Maar bij mij ligt dr alleen een honkbal knuppel. Waneer komen daar andere wapens spawnen ? En waar is china town precies ? Want ik wil die triads zien. Reageren
maarte41 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Je krijgt meer wapens als je hidden packages vind. Om de 10 packages krijg je een nieuw wapen. Hier staan alle hidden packages. Dit is een kaart waarop ik chinatown heb aangeduid. Bewerkt: 1 april 2006 door maarte41 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Bedankt ik heb china town bereikt lekker knallen met de triads. En na welke missies kan je wapens kopen ? En waar kan je wapens kopen ? Reageren
maarte41 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Volgens mij kan je na de missie Snuff een pistool kopen. Wapens kan je kopen in een ammunation. Op dit kaartje staat de ammunation aangeduid. Op wikigta kan je heel veel info over lcs vinden. Bewerkt: 1 april 2006 door maarte41 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Oh dan moet ik nog die missie Snuff halen. Maar die lukt mij maar niet. Ik word telkens dood geschoten. En na de missie Snuff kun je toch missies doen voor die bolle ? En op welk eiland kun je Maria missies doen ? En zit Catalina ook in GTA LCS ? Reageren
maarte41 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Maria missies kun je doen in Portland en Catalina zit niet in lcs. Reageren
VforV Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Wapens kan je kopen in Ammunation. En verder zou ik zeggen: Speel het spel! Doe missies! Verken de stad! Bewerkt: 2 april 2006 door VforV Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 ja maar julie hadden het toch over kleding maar ik vraag me af of je ook nieuwe kleding zijn die je om een bepaald iets verdient Reageren
VforV Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 ja maar julie hadden het toch over kleding maar ik vraag me af of je ook nieuwe kleding zijn die je om een bepaald iets verdient Je kan inderdaad outfits vrijspelen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Tot nu toe heb ik alleen maar het leon outfit. En wanneer krijg je dan het eerste nieuwe outfit na het leon outfit ? Reageren
maarte41 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik denk dat de volgend na de missie rollercoaster ride komt. Dan heb je het kostuum van een limobestuurder. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 maaar ik geloof dat ik hoorde dat er een speciale missie is waarna je een rare rode popetjehebt is dat waar??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.