quincy225 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 ik zag een filmpje met een wapen zonder kogels ik weet dat er een cheat is van oneindig ammo maar nu zag je niet eens kogels hoe kan dat/ Reageren
LucasV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Moeilijke taal dat Nerderlands. Heb je een link naar het filmpje?, misschien dat ik je dan beter begrijp. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Als je meer dan 10.000 kogels hebt, verdwijnen de getallen onder het wapen. Heb je bijvoorbeeld meer dan 10.000 kogels onder je AK-47 dan verwijden dus die getalletjes. In dat filmpje heeft dat persoon dat waarschijnlijk ook, en daarom het weg is het aantal kogels weg. EDIT @ LucasV: Nee hoor. Als je ook gewoon in de storeline meer dan 10.000 kogels hebt verdwijnen de cijfertjes onder het wapen. Het kan overal en altijd, je kunt het bijvoorbeeld snel doen om de Ammunation truckje te gebruiken! Bewerkt: 1 april 2006 door Ruurd31 Reageren
LucasV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Aha, dat bedoel je. Daar moet je volgens mij het verhaallijn uitspelen en dan krijg je bij een aantal wapens oneindige minutie. Reageren
quincy225 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Moeilijke taal dat Nerderlands.Heb je een link naar het filmpje?, misschien dat ik je dan beter begrijp. je hoeft niet brutaal te zijn hoor hier de link in het begin zie je het http://www.stuckgamer.com/video_pages/gta_...id511_wmv.shtml Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 je hoeft niet brutaal te zijn hoor hier de link in het begin zie je het http://www.stuckgamer.com/video_pages/gta_...id511_wmv.shtml Tijdens die missie heeft de maker van het filmpje meer dan 10.000 kogels. Daarom zijn die getalletjes onder het wapen weg. Je kunt dit ook krijgen, op een snelle manier. Ga naar de ammunation en doe het bekende truckje. Hier nog het hele verhaaltje Als je meer dan 10.000 kogels hebt, verdwijnen de getallen onder het wapen. Heb je bijvoorbeeld meer dan 10.000 kogels onder je AK-47 dan verwijden dus die getalletjes. In dat filmpje heeft dat persoon dat waarschijnlijk ook, en daarom het weg is het aantal kogels weg.EDIT @ LucasV: Nee hoor. Als je ook gewoon in de storeline meer dan 10.000 kogels hebt verdwijnen de cijfertjes onder het wapen. Het kan overal en altijd, je kunt het bijvoorbeeld snel doen om de Ammunation truckje te gebruiken! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Bekende truc? Jup, veel leden doen dit truckje vaak: Ze starten de challenge in de Ammunation. Als de challenge begint druk, je snel op enter (je stop nu de challenge). Nu krijg je veel meer kogels. Als je dit ongeveer 6x doet, dan heb je zoveel kogels dat de cijfertjes verdwijnen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Zoooooooooo handig truckje zeg. Ik ga het zeker ook proberen. Dat bespaart me een hoop centen. Reageren
Alexy Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Vet truukje, bespaart inderdaad een hoop . Weer wat geleerd . Reageren
SeduCtive Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Wat is dat truukje dan voor ps2? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Wat is dat truukje dan voor ps2? Op de PC werkt dit truckje wel, maar ik weet niet dat het op de PS2 werkt. Maar je kunt natuurlijk altijd proberen. Je loopt de Ammunation binnen, waar je een een Challenge kan starten. Je start deze Challenge, en dan druk je meteen weer op de knop waarmee je uit een auto stapt (Dan sluit je namenlijk de challenge). Je krijgt nu bij de shotgun, machine pistol, pistol, rifels meer kogels. Dit kun je een paar keer herhalen en dan heb je super veel kogels. Het werkt alleen maar bij de wapens die ik zei. Omdat je deze wapens ook in die challenge gebruikt, krijg je daarvoor meer kogels. Gebruiken andere wapens dezelfde kogels (bijv. MP5 en Tec-47), dan krijg je gewoon wel kogels voor die gun . Reageren
SeduCtive Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Wat is dat truukje dan voor ps2? Op de PC werkt dit truckje wel, maar ik weet niet dat het op de PS2 werkt. Maar je kunt natuurlijk altijd proberen. Je loopt de Ammunation binnen, waar je een een Challenge kan starten. Je start deze Challenge, en dan druk je meteen weer op de knop waarmee je uit een auto stapt (Dan sluit je namenlijk de challenge). Je krijgt nu bij de shotgun, machine pistol, pistol, rifels meer kogels. Dit kun je een paar keer herhalen en dan heb je super veel kogels. Het werkt alleen maar bij de wapens die ik zei. Omdat je deze wapens ook in die challenge gebruikt, krijg je daarvoor meer kogels. Gebruiken andere wapens dezelfde kogels (bijv. MP5 en Tec-47), dan krijg je gewoon wel kogels voor die gun . ok thx ik zal et proberen Reageren
Sh Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Wat is dat truukje dan voor ps2? Op de PC werkt dit truckje wel, maar ik weet niet dat het op de PS2 werkt. Maar je kunt natuurlijk altijd proberen. Je loopt de Ammunation binnen, waar je een een Challenge kan starten. Je start deze Challenge, en dan druk je meteen weer op de knop waarmee je uit een auto stapt (Dan sluit je namenlijk de challenge). Je krijgt nu bij de shotgun, machine pistol, pistol, rifels meer kogels. Dit kun je een paar keer herhalen en dan heb je super veel kogels. Het werkt alleen maar bij de wapens die ik zei. Omdat je deze wapens ook in die challenge gebruikt, krijg je daarvoor meer kogels. Gebruiken andere wapens dezelfde kogels (bijv. MP5 en Tec-47), dan krijg je gewoon wel kogels voor die gun . ok thx ik zal et proberen Op de xbox bij mij werkte het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.