gybrus Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 ik zat een beetje te rommelen met men player.img bestand en toen had ik gewoon effe voor de lol het afro kapsel met de bikers helm vervangen... plaatje beetje lager in de post. en het leuke is het werkt hahahaa... nu ik dit weet kan ik een volledig doorzichtig mannetje maken waar bij je alleen hoofd draagsel hebt een schoen en een hand... (kan natuurlijk ook gewoon een leeg mannetje moddelen...) maarja omdat dit een beetje nooby is....en niet egt handig...behalve als je een screen van je wapen wilt maken ofzo.. ga ik dit niet releasen ik geef wel uitleg hoe je het moet doen. LET OP maak een backup van je kapsel dat je vervangt in mijn geval afro.dff en afro.txd. rename ze naar afroold.dff of txd. extrackt een bikerhelm of een bandana ofzo. rename die in windows niet in die img naar afro... pleur ze erin new game load werkt niet speel totdat je naar de kapper kunt en voila headlet man. plaatjes... Greets Gybrus Reageren
SamShine Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ziet er grappig uit, en het zal zeker moeilijk zijn om het te maken! Maar ik vind het vrij nutteloos, aangezien je CJ alleen van achter ziet en je dat toch niet op zijn hoofd let! Ook ziet het er nogal flauw uit... Ik geef je een 7,4. Reageren
gybrus Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 *kuch* heb er uitleg bij geschreven of kijk je daar niet naar??? ja het is nutteloos staat in het gele stuk. maar handig als je heel pricies wilt kijken waar die handen van hangen en waar je wapen dan moet... (om het heel netjes te doen..) ooh en ik heb het in 5 min gemaakt.... greets gybrus. Maar hoe zou ik dit toch heben bedacht?? Reageren
SWYV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 STRIJK ik lach me dood jij kun dan een mod maken dat CJ als spook speelt Reageren
gybrus Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 voor die zwevende ogen heb je een nieuw moddel nodig ik kan er wel een maken maar ik zou niet weten hoe ik het in game moet zetten... heeft iemand een turt??? Greets gybrus Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 voor die zwevende ogen heb je een nieuw moddel nodig ik kan er wel een maken maar ik zou niet weten hoe ik het in game moet zetten... heeft iemand een turt??? Greets gybrus Ik heb er wel eentje voor Vice City, dit staat op de site van Steve-M. Link: http://www.steve-m.com/?lang=EN&page=5&ID=2&act=details Reageren
DaBeast Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Lol, Ghost Andreas . Leuk gevonden Gybrus, een 8/10. Greetz Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 leuk gemaakt! TQM stop nou eens met van die spamberichten, je hoeft niet in alle topics te posten "leuk". Graag ook nog iets posten dat wat toevoegd of als je iemand een compliment wil geven graag met wat langere zinnen. Anders word dit gezien als spam en kan je er een warn voor krijgen, en dat willen we niet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.