frtelg Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Aldoor als ik wil trainen zegt ie "You worked enough for today, come back tomorrow". Hoort dit zo of is dit een fout (dit laatste lijkt me logischer)? Is dit probleem bekend en wat moet je er aan doen? Reageren
Goliat Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Niets om je zorgen over te maken. Je mag per dag maar een bepaalde tijd trainen(het is niet echt tijd maar meer hoeveel muscle je erbij hebt gekregen. En zoals ze al zeggen: Als je verder wil met trainen, kom dan morgen terug, en het is heel makkelijk om het morgen te laten zijn door of een aantal minuten te wachten of 1 á 2 keer te saven. Bewerkt: 1 april 2006 door Goliat Reageren
frtelg Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Nee dat is dus niet zo. Als ik die volgende dag terugkom zonder getraind te hebben zegt ie het ook. Reageren
Pietje II Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hey, waar jij last van hebt is de ''Gym Glitch''. je krijgt het meestal door dat er iets fout gaat in de gym (maakt niet uit waar) en/of je de mannetjes daar doodmaakt. Er zijn verschillende manieren voor bedacht om het te verhelpen, bij de ene werkt het wel, bij de andere weer niet. Wat nou echt helpt weet ik dus niet echt, anders zou je het beste gewoon een New Game moeten starten! 1 Manier: Verander al je kleding, dus ook een nieuwe onderbroek (te koop bij Binco) horloge's (alles wat je maar kan omwisselen) als je klaar bent verander je alle tatoo's die je hebt of je verwijdert ze. als laatste zorg je dat je een ander kapsel hebt. als je alles gedaan hebt ga je naar de gym en je kan weer sporten PS: je hoeft het spel niet op te slaan als je alles verandert . dat is wel handig zo kan je namelijk alles behouden wat je eerst aan had Een 2e manier is dat je 6 x achter elkaar saved. Het spel denkt dan dat je op[ de een of andere manier een hele tijd niet meer gespeeld hebt, zodat het alle laatst opgeslagen acties niet meer onthoudt, waaronder dus de Gym Glitch. Ook een 3e manier: 1. Save op een ander deel. 2. Ga op dat andere deel wat eten. 3. Save dan dat deel over op je originele deel. Ik weet uit eigen ervaring dat het een vervelend iets is, hopelijk werken één van de hierboven beschreven manieren. Succes ermee! Reageren
JoV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik weet het probleem wel. Save het spel maar tien keer achter elkaar. Als je dat gedaan hebt, kun je weer trainen. Dit komt wel vaker voor. Als je dat doet, dan lost het zich op en kun je weer trainen. Veel succes Reageren
frtelg Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Jah bedankt het werkt En dan heb ik nog een "probleem", niet dat ik het erg vind, maar misschien is er daardoor iets mis met het spel... Ik heb geen codes gebruikt, maar elke keer als ik opgepakt wordt of doodga heb ik al mijn wapens en geld nog. Weet iemand hoe dat kan? Bewerkt: 1 april 2006 door frtelg Reageren
Schno009 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 dan heb je als vriendin die ene in san-fierro met die lijkwagen voor de deur Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Jah bedankt het werkt En dan heb ik nog een "probleem", niet dat ik het erg vind, maar misschien is er daardoor iets mis met het spel... Ik heb geen codes gebruikt, maar elke keer als ik opgepakt wordt of doodga heb ik al mijn wapens en geld nog. Weet iemand hoe dat kan? Dit kan je krijgen met een glitch. Dit is perongelijk gegaan, ook al gebruik je geen cheats. Die glitch veroorzaakt als je dood gaat of opgepakt wordt dat je gewoon je wapens houd een best coole glitch dus. Het kan ook zijn zoals Schno009 al zei: Je hebt een vriendin met de lijkwagen voor de voordeur staan. Deze vriendin heet Katie Zahn, als je haar ontmoet hebt en je liefde met haar is altijd boven de 15% dan houd je je wapens bij de dood. Nu komt er wat nieuws: Als je de vriendin Barbara Schternvart kent, en je hebt liefde met haar. Dan is dat leuk ( ), als die liefde met haar boven de 15% procent is, en je wordt opgepakt door de politie? Dan houd je gewoon je wapens. Dus er zijn eigenlijk 2 vriendinne om je wapens te houden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.