Jump to content

Downloaded save games?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zojuist 2 save games gedownload via gtagames.nl

Perongelijk over mijn eigen heen >.<

(wel braaf .1 en 2. genoemt)

Maar als ik ze wilt opstarten begint ie zoals je een acc opstart cj op vlieg veld etc en dat je dan uitleg krijgt van alles en nog wat.

Niet de beloofde 33& (of 50%).

Enig idee hoe dit te fixen?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat komt waarschijnlijk omdat je een andere versie hebt dan de savegame die je download. Er zijn 2 versies van San Andreas, in de eerste versie kun je modden en in de 2e versie kun je niet modden. Die versie bestaat omdat ze zo negatief in het nieuws kwamen met de Hott Coffee mod. Jij hebt waarschijnlijk dus de 2e versie, omdat op GTAGames alleen maar savegames voor versie 1 staan.

Je kunt wel een savegame downloaden voor versie 2. Deze zoek ik wel voor je op. WIl je een 100%?

Gevonden: 100% Savegame for V2!

De 100% savegame zit in de bijlage!

Bewerkt: door Ruurd31

Liefst 50%.

Maar als je geen andere hebt dan 100 vind ik het ook goed.

Btw:

Ik heb hem mmm een week geleden in de winkel gekocht.

Dus ik denk idd versie 2.

Jaah kinders gekocht :sigaar:

editiefied:

Tnx alot:

All hail Ruurd31 _O_

Bewerkt: door FilipK

Gevonden: Savegame pakket for V2!

Er zit alleen een 60% savegame bij, en 1tje rond de 45%. In de ingepakte bestand zitten een aantal savegames. In elke map zit een savegame klik je op bijvoorbeeld 'San Fierro' dan krijg je een savegame die in San Fierro start. Er is 1 missie van San Fierro gedaan en je kunt dan weer verder spelen. Zo moet je alle maps maar even bij langs. In de map 8. Intermediary Saves before 100% staat een 60% savegame. Waarschijnlijk staat in de map 7. All Story-Line een 50% (zo ongeveer misschien ook wel 46% of 54%) savegame

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...