SWYV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 ik zit met een grote probleempje ik heb tot nu toe heel goed aangepast maar ander plaats in bos nabij Palomino Creek en het lukt heel goed tot de laatste deel van :shtbalc_7 wait 10 if 3@ dead jf @shtbalc_7 jump @shtbalcp dus als ik die ballas doodschiet gaat spel vast en foutmelding van "er is fout gevonden in .exe, onze excuses" ofzo wat deed ik fout? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 :shtbalc_7wait 10 if 3@.dead jf @shtbalc_7 jump @shtbalp Met een punt tussen 3@ en Dead, en het Mission Passed label is @ShTBalP, zonder c ertussen. Probeer dat maar eens Reageren
SWYV Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) ow ik had gisteren wss . vergeten en c was er niet en nog steeds foutmelding ik ga dan een txt bestand van me hier zetten om jou te na te bekijken het speelt af in Palomino Creek edit: hier ben ik weer, met een download link naar mijn .txt bestand DOWNLOAD Bewerkt: 2 april 2006 door sonny yoshi Reageren
JGuntherS Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb de bug gevonden, je hebt bij de missie-cleanup #HOTRINGA getypt, ipv. #HOTRINA. En er is nog een schoonheidsfoutje, maar dat komt omdat ik dat stuk van mijn tutorial gisteravond pas heb gecorrigeerd. Je moet onder :ShTBalCleanup 1@.RemoveReferences 2@.Disable 3@.RemoveReferences 4@.Disable nog $ON_MISSION = 0 typen. Veel plezier Reageren
SWYV Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 okay, zal nu eens proberen hahaah bedankt zenne, het is me goed gelukt en wel zonder probleem, bedankt he *tekst verwijderd* >>> Door Matiscus: Gelieve niet zo'n toon aan te slaan tegen ex-crew leden.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.