Juju Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Hoi, ik heb toestemming gekregen van G-mod, om een nieuw topic te openen. Ik wil namelijk weer een signature, maar er zijn geen topics waar ik een kan aanvragen, ik hoop dat er nog ergens een is, ofdat er een nieuwe aangemaakt moet worden. Bij een van de topics stond dat er een slotje op was gezet omdat er een betere was, en toen ging ik op die betere, zat daar ook een slot op ... Wil iemand zeggen of er een is, of als er geen is, iemand die er verstand van heeft, weer een nieuwe te openen? Italia_juju (binnenkort niet meer denk ik ) edit: krijg nou wat, me posts zijn weer terug goede 1 april grap Bewerkt: 1 april 2006 door italia_juju
.Sharingan Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Er is NU op dit moment Geen topics voor signatures aan te vragen. Signature en Avatar aanvraag - gesloten wegens ander topic Graphics team - Gesloten wegens op orde stelling (zeg ik dat goed) Hopelijk heb je er wat aan Mvg Tales
.Levi. Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Alle topics worden gesloten die betrekking hebben op signature aanvragen. Dit kun je ook doen door iemand te PB-en en misschien tijd voor je heeft om eraan te werken. Ik sluit namelijk alles omdat ik wil voorkomen dat er later nog meer leden dit gaan doen en dat wil ik niet hebben. Closed.
Recommended Posts