Volvo-Friesland Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Hallo medeforummers. Ik hoorde dat er tipscheats waren om gang territorium te winnen? Ik kan de laatste missie namelijk niet halen, ik moet territorium winnen. Kan iemand mij tips/aanbod/reacties e.d. geven? Alvast bedankt Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 1.In sommige gebieden wil het nog wel eens werken om met een sniper rifle op een dak te gaan staan en zo een gang war te starten,de rest knal je gewoon neer met die rifle en als ze te ver onder het dak staan gebruik je een satchel of iets dergelijks. 2.Een wagen kan zeer goed helpen,je kan ermee de gang leden gewoon aanrijden tijdens de gang war,leer dus enkele spawnplekken in dat gebied omdat de straten zo goed als bijna leeg zullen zijn. 3.Mocht dit alles niet lukken dan kan je de volgende codes gebruiken*: Volle gezondheid, Armor en $250k HESOYAM Oneindig Ammo Bij deze cheat heb je oneindig kogels FULLCLIP Oneindig gezondheid Bij deze cheat kan je niet dood gaan door kogels, vuur en messen. Wel kan je nog steeds dood gaan door explosies, vallen van gebouwen, verdrinken en overreden worden. BAGUVIX Volle gezondheid R1, R2, L1, Circle, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up Volle Armor R1, R2, L1, X, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up Oneindig Ammo Bij deze cheat heb je oneindig kogels L1, R1, Square, R1, Left, R2, R1, Left, Square, Down, L1, L1 Oneindig gezondheid Bij deze cheat kan je niet dood gaan door kogels, vuur en messen. Wel kan je nog steeds dood gaan door explosies, vallen van gebouwen, verdrinken en overreden worden. Down, X, Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle *:Codes rechtstreeks van wiki ... Veel succes verder nog met san andreas! Reageren
Volvo-Friesland Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Laat maar allemaal, slotje erop Ik heb het spel uitgespeeld en in 1 keer de laatste missie gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.