Eclipse Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ik heb al in vollge gang met de XSC 2: - ik heb al een looping en een halfpipe erin gezet (deze keer doen ze het wel) - Ik heb Unique Jumps in de modgeplaats - Heb er een zone voor hemaakt Maar nu een vraag aan jullie: Hebben jullie leuke ideen voor de mod??? post hier alles wat in je opkomt...maar graag alleen ideen! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 mischien kun je zemaar een skatepark maar met halfpipes en zo in een loods Reageren
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Een grote ijzeren boog, van de Docks naar ong. de Apache Helikopter. Waar je maar nét met je motor op kan rijden :lol: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 dat ,zal mooilijk te maken zijn Reageren
gtaboy2 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ik heb al in vollge gang met de XSC 2:- ik heb al een looping en een halfpipe erin gezet (deze keer doen ze het wel) - Ik heb Unique Jumps in de modgeplaats - Heb er een zone voor hemaakt Maar nu een vraag aan jullie: Hebben jullie leuke ideen voor de mod??? post hier alles wat in je opkomt...maar graag alleen ideen! ik heb een col file gemaakt kan jij daar een mod van maken?? :ph34r: Reageren
Ken-D Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ik denk van wel maar dat kan jij ook. klik en je kan hier alles vindne over het neerzetten van objecten. Postaldude Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) kunje ff op mijn pm reageren postaldude en eclipse kun je er geen loods inzetten met alles auto's is wat makkelijker Bewerkt: 26 september 2004 door edmania Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 hallo gtaboy, postaldude en edmania!!! ik vroeg alleen om ideen hier <_< maak voor vragen maar een apart topic aan ofzow trouwens..se7en, leuk iedee..ik zal eens kijken of ik er wat van kan maken :lol: Reageren
Ken-D Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Sorry Eclipse Ik help mensen alleen. BTW kun je 2 rampen aan 2 zijde van een vliegtuig plaatsen en daaroverheen springen? :o :lol: Postaldude Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 yup dat kan ik maken ja ik zal eens wat proberen Reageren
FeyRegy Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 lijkt me wel vet ja, een loods met een hele zeik goede autos en mooie!! Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 die staat al in deel 1 doe je kan downloaden in de downloaddatabase van gtagames Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 maar niet alle auto's eclipse een paar maar Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 ik heb naar mij wete alle vette wagens erin gezet...zeg maar welke je er ook nog in hebben willen staan??? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 :rolleyes: ferrari :rolleyes: lamborghini :rolleyes: porsche :rolleyes: aston martin :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.