Geplaatst: 26 september 200420 jaren comment_30790 Ik heb al in vollge gang met de XSC 2: - ik heb al een looping en een halfpipe erin gezet (deze keer doen ze het wel) - Ik heb Unique Jumps in de modgeplaats - Heb er een zone voor hemaakt Maar nu een vraag aan jullie: Hebben jullie leuke ideen voor de mod??? post hier alles wat in je opkomt...maar graag alleen ideen!
Geplaatst: 27 september 200420 jaren Auteur comment_31120 ja duh dat wil ik wel doen maar ik ken niemand
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren Auteur comment_33739 hiep hoi! de 1e screenshots van deel 2 zijn uit! je kan ze bewonderen op mijn site mijn site is: gtamodding.gtagames.nl
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren comment_33742 WOW die looping is gruwlijk groot man hahaha :lol: ....en hoeveel auto's kunnen er in die hangar?
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren Auteur comment_33743 ik heb er een heleboel ingezet...maar die hangar is er ook al bij deel 1..hij is te downloaden in de downloaddatabase van gtagames of op mijn site
Geplaatst: 14 oktober 200420 jaren comment_35562 Misschien kan je een mooie slip parcour maken {drag of drift heet dat volgens mij}. Dat je allemaal bochten moet maken, en daar kan je punten mee verdienen. Allemaal palen neerzetten en daar moet je om heen slalommen. Uiteraard kan je dat ook met auto's doen, en met een minimale snelheid moet dat ofzo, en zo min mogelijk damage krijgen. Ik zal na denken
Geplaatst: 14 oktober 200420 jaren Auteur comment_35569 en ik zal ook kijken wat ik er aan kan doen..maar het word in ieder geval neit meer voor xsc2..want die komt al bijna uit..dan zal het voor andere mods moeten worden voor xsc doe ik nu alleen nog maar kleine dingen en verbeteringen
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_40996 Hij WERKT!! echt vet, maar kan ik ook de jumping mod 2 erin doen? of andere stunt mods? Bewerkt: 7 november 200420 jaren door Ben
Ik heb al in vollge gang met de XSC 2:
- ik heb al een looping en een halfpipe erin gezet (deze keer doen ze het wel)
- Ik heb Unique Jumps in de modgeplaats
- Heb er een zone voor hemaakt
Maar nu een vraag aan jullie:
Hebben jullie leuke ideen voor de mod???
post hier alles wat in je opkomt...maar graag alleen ideen!