Eclipse Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 ja dat lijkt mij ook vet maar ik kan zelf geen wagens maken...en ik kan ook niet zomaar een wagen van iemand gebruiken Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 vraag iemand die dat kan Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2004 ja duh dat wil ik wel doen maar ik ken niemand Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 hiep hoi! de 1e screenshots van deel 2 zijn uit! je kan ze bewonderen op mijn site mijn site is: gtamodding.gtagames.nl Reageren
The Godfather Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 WOW die looping is gruwlijk groot man hahaha :lol: ....en hoeveel auto's kunnen er in die hangar? Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 ik heb er een heleboel ingezet...maar die hangar is er ook al bij deel 1..hij is te downloaden in de downloaddatabase van gtagames of op mijn site Reageren
Ken-D Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Nice Nice Nice Nice Eclipse. Good work. Postaldude Reageren
Killastyle Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Misschien kan je een mooie slip parcour maken {drag of drift heet dat volgens mij}. Dat je allemaal bochten moet maken, en daar kan je punten mee verdienen. Allemaal palen neerzetten en daar moet je om heen slalommen. Uiteraard kan je dat ook met auto's doen, en met een minimale snelheid moet dat ofzo, en zo min mogelijk damage krijgen. Ik zal na denken Reageren
Eclipse Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 en ik zal ook kijken wat ik er aan kan doen..maar het word in ieder geval neit meer voor xsc2..want die komt al bijna uit..dan zal het voor andere mods moeten worden voor xsc doe ik nu alleen nog maar kleine dingen en verbeteringen Reageren
Ben Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) Hij WERKT!! echt vet, maar kan ik ook de jumping mod 2 erin doen? of andere stunt mods? Bewerkt: 7 november 2004 door Ben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.