dillybilly Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik kom echt niet verder bij deze.. en die bij Cesar Vialpando.. ik vind het echt moeilijk om te doen.. hij is echt heel snel.. wil iemand hem voor mij doen.. Zero en CV
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Het topictitel heet Supply Lines, terwijl je deze missie al had gedaan. Daarom heb ik New Model Army voor je gedaan. De beloning was $7.000,= en er is een Asset vor het gebouw van Zero gekomen. Deze Asset loopt op tot $5000,= dat je elke dag kunt ophalen. Ik heb bij deze missie geen cheats of mods gebruikt. En zoals gebruikenlijk vind je de savegame in de bijlage! Je vroeg ook of ik de missie van Cesar Vialpando (CV) wou doen, natuurlijk wou ik dat. Alleen deze missie is nog niet beschikbaar. Wat moet ik nu voor je doen dan? Verder spelen? Wachten totdat jij zover bent? Zeg het gerust, dan doe ik wat u wenst!!!
dillybilly Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 ow.. uhm.. kan het zijn dat het die bij me garage is.. ik moet namelijk naar Otto's garage en dan stapt hij in een auto en ik.. en dan meoten we naar me garage scheuren maa ik kan hem niet bijhouden.. als je die zou willen doen graag..
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ik zal een kijkje voor je nemen. Momentje EDIT: Ik heb nog een kijkje genomen op jou savegame. De enige missies die je nu nog kan doen is die van Woozie. Ik heb er nog een kaartje bijgemaakt, welke missie toch nog beschikbaar zijn. En zoals je ziet. Zie je alleen maar de W van Woozie missies. Foutje? Bewerkt: 2 april 2006 door Ruurd31
dillybilly Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 ik heb het momentje hoor.. wat is een Asset btw??
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Een Asset is een gele dollar teken voor een bedrijf/zaak. Die kan oplopen tot een bepaald bedrag. Als je er dan overheen loopt haal je dat bepaalde bedrag op, wat bij de Asset staat vermeld (tot zover is het opgelopen op dat moment). Dat is dus een Asset . Deze vind je voor bepaalde bedrijven, zoals de bedrijven van de Courier missies. Snap je?
Toni Caprioni Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Een rondje voor een gebouw. Als je er doorheen loopt krijg je geld. een soort dollarteken met geld erin.
dillybilly Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 jaa oke.. dat heb ik tog ook voor me oude huis.. in Los Santos??
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Klopt, die staat ook voor je savehouse in Los Santos. Deze is verdwenen na de missie The Green Sabre. Als je de verhaallijn verder speelt kom je later weer in Los Santos. Als je dan en paar missies hebt gedaan, dan komt er weer een Asset! ------- Kijk de storeline (welke eilanden ect). Los Santos Missies Badlands Missies San Fierro Missies Desert Missies Las Venturas Missies Return to Los Santos Missies -------- Zie je dat? Op den duur kom je weer terug in Los Santos, je moet dan de San Fiero missies, Dessert mssies en de Las Venturas missies halen. Dan moet je weer missies in Los Santos doen, omdat Ballas de hele stad bijna heeft overgenomen. Jij moet met jou gang Los Santos weer onveilig maken, om je gebieden verdient terug te stelen. EDIT: Lukken die missies nog? Ben je er al uit :$ ? Bewerkt: 2 april 2006 door Ruurd31
dillybilly Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 jaa ik denk dat het me wel lukt.. en als hij niet lukt plaats ik een topic.. maa zou je dan die bij me garage nog willen doen?? ow die had je al gedaan.. jaa is goed ik ga ff probere.. alvast bedankt man!!
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 jaa ik denk dat het me wel lukt..en als hij niet lukt plaats ik een topic.. maa zou je dan die bij me garage nog willen doen?? ow die had je al gedaan.. jaa is goed ik ga ff probere.. alvast bedankt man!! Als een misie weer niet lukt, dan kun je gewoon een nieuw topic aanmaken. Je doet de naam van de missie als titel, en dan haalt iemand de missie voor jou. Voor elke missie mag je een nieuwe topic aanmaken. Je mag ook wel in het zelfde topic een missie aanvraag doen, maar dat is er onoverzichtelijk. Maar de keuze is aan jou
dillybilly Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 jaa oke.. maa ik ben mijn Wang Cars huis kwijt?? hoe kan dat?? want ik had die garage wel al..
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Perongelijk verkeerde savegame geupload? Want je kunt pas Wang Cars kopen als je de missie "Yay-ka Boom-Boom" gehaald. Dan ga je naar het volgende eiland, je krijgt dan een telefoontje van Cesar Vialpando dat je Wang Cars kunt kopen. Jij bent nog niet zover dat je het telefoontje kreeg. Als je hem toch al had, dan heb je de verkeerde savegame geupload.
Recommended Posts