Twenty Eyes Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Jullie hebben vast gemerkt dat ik weinig aan mijn Aston Martin werk. Dat komt omdat ik een beetje vast zit. Daarom ben ik nu bezig met een Audi A3. Als dit project af is ga ik weer verder met mijn Aston Martin.\ Deze auto word helaas niet voor GTA SA. Laatst genomen screen: Bewerkt: 9 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Best wel jammer, maar die audi a3 begint er wel op te lijken. Reageren
Schno009 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 word het de hatchback of de sportback (ik kies voor de laatse) ziet er goed uit voor zover Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Dit is volgens mij de sportback. Weet niet 100% zeker. @Twenty Ziet er strak uit zoals altijd. Mooie details nu al. Kutgw. En jammer van je aston martin. Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Sportbatch, dat zie ik nu al al heel mooi 20 ogen, erg knap Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Inderdaad heel netjes, maar waarom heb je niet bij de ramen eerst Bevel gedaan, en daarna Smooth, dan ziet her er namelijk mooier uit. Voorderest is hij goed, zeer goed, alleen ik was ook al bezig met een Audi A3 8.3/10 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Update: Ik ben vandaag weer verder gegaan aan de achterkant en voorkant(ze zijn beide nog niet af, dus pas op met oordelen!) Ook ben ik begonnen met het uitknippen van de motorkap. Screens: Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 super man. Mooie details. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ziet er echt mooi uit!!! Zoals GizmO als zei: Mooie Details! Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 WoW! Wat gaaf, gewoon een 9 nu al Ben je ook nog aan de Aston Martin bezig? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Jullie hebben vast gemerkt dat ik weinig aan mijn Aston Martin werk.Dat komt omdat ik een beetje vast zit. Zegt dit genoeg Grove St. Reageren
Grove St. Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Jullie hebben vast gemerkt dat ik weinig aan mijn Aston Martin werk. Dat komt omdat ik een beetje vast zit. Zegt dit genoeg Grove St. Dat is verouderde info. ik wil geupdated nieuws Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.