ZUMZUM Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 wolkenkrabbers, villas, winkelcentra, stadions, treinstations, bushokjes, indianententjes, boerderijen, kantoren, fabrieken, 2 onder 1 kap woningen, kleine huizjes, kleine woonflatjes, en overal meot je in kunnen. Reageren
dudedude Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 De Taipei 101 De Petronas Twin Towers De Sears Tower Die mogen er van mij wel in die mogen er van mij ook wel in, en de CN tower ook Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Al die bekende gebouwen: empire state building (en dan wel met de lif omhoog kunnen => parachute springen!), Eiffeltoren, Vrijheidsbeeld, Big ben, atomium, colloseum etc etc... en voetbalstadions! en natuurlijk ook real life sh*t, als sloppenwijken... Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Het Empire State Building en he Vrijheidsbeeld zullen er niet inzitten, aangezien dei twee in New York staan, en die stad is al twee keer gebruikt in een GTA game, namelijk GTAIII en LCS. Verder vind ik dat het Witte huis erin moet komen, en een vliegveld waar je AirForce One ( ) kunt stelen. Helaas zullen ze dan Washington DC moeten nabouwen, en die kans is relatief klein. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hele hogen gebouwen zoals in LC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.