Flitskikker Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik zie hier mensen lopen met chatboxen in hun sig en --- posts dan steeds veranderd als je iets post. Ik wil ook zoiets maken. Kan iemand een tut maken van hoe je dat doet. Alvast bedankt, Flitskikker Reageren
Argon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Dat is niet simpel en je moet hiervoor heel goed met php omkunnen gaan, ben je geïntreseerd kijk dan maar is hier: php.be en zoek (vanboven rechts) op "gd library". Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) En dan? Ik snap er niks van. Ik zoek en ik krijg een lijst. Waar moet ik dan op klikken. Bewerkt: 2 april 2006 door flitskikker Reageren
Argon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 En dan?Ik snap er niks van. Ik zoek en ik krijg een lijst. Waar moet ik dan op klikken. klik hier Maar zoals eerder gezegd je hebt er veel kennis van php voor nodig, dus raad ik je aan eerst wat tutorials (kijk op de master tutorial list) over php te lezen EN begrijpen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 En als je de Master Tutorial List niet kan vinden. !klik! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Waarschijnlijk is zo'n script veel te lang voor in je sig, of ben ik nou gek? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Nee, Achter die signature van JuulDR zit een hoop scriptwerk (een hele hoop), maar hij laat dat script inlezen als een plaatje waardoor wij alleen een simpele signature te zien krijgen, die van Jarno werkt precies hetzelfde maar dan met een chatbox erin. Overigens is het voor de gevorderde PHP'er niet moeilijk, maar voor mensen die geen PHP kennen en denken, 'Hey, die ga ik ook maken', zal dit zeer lastig zijn. Ik denk ook niet dat Juul het 'recept' zomaar zal verklappen hier. Reageren
Argon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Inderdaad, want er zit wel wat tijd in en tijd is geld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.