Jump to content

Cesar

Recommended Posts

Geplaatst:

Van welke gang is Cesar eigenlijk? Ik dacht eerst Vagos, maar we moesten Varrios Los Aztecas helpen in die ene missi (los desperatos) dus welke is het nu?

En waarom schieten varrios los aztecas op mij nu ik alle missies heb gehaald? ik kan hun gebied niet veroveren :duh:

Geplaatst:

De gang van Cesar is de Varrios Los Aztecas, het kan zijn dat ze op je schieten als jij hun aanvalt, maar anders niet volgens mij. Je kan hun gebied inderdaad niet veroveren, omdat Cesar je vriend is, en je valt niet je vrienden aan.

Geplaatst:

Dat laatste verwachtte ik ook al wel, dat van cesar niet aanvallen... maar als ik een politie doodschiet ofzo, komen ze achter mij aan, evenals wanneer ik zo'n spray tag bespuit...

Geplaatst:

Cesar zit inderdaad bij de Varios Los Aztecas, en daarom kan je hun gebied niet veroveren omdat het je bondgenoten zijn. Wel vreemd is het als je langs ze heen loopt, en ze vragen waar je vandaan komt, en als je dan positief antwoord zegt CJ dat hij van Grove Street komt, en dan gaan ze op je schieten. :? Vreemd hoor..

Geplaatst:
Cesar zit inderdaad bij de Varios Los Aztecas, daarom kan je hun gebied niet veroveren omdat het je vrienden zijn. wel vreemd is als je langs ze heen lopen en ze vragen waar je vandaan komt, en als je dan positief antwoord dan zegt cj dat hij van Grove Street komt en dan gaan ze op je schieten.

heel erg raar....

De gangs in LS zijn allemaal vijanden van elkaar, dat CJ toevallig vrienden is met cesar neemt niet weg dat

Grove nog steeds elke vijandige gang dood wil hebben en anders om.

En het Vario Los Aztecas groepje weten ook niet dat CJ vrienden is met cesar, zelfs als ze het zouden weten zouden ze het niet zo boeiend vinden want cesar is ook niet echt een belangrijk ganngmember in de Vario Los Aztecas gang.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...