Follow Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Hallo, Wie weet een goeie webpacket. Zoals e107 maar dan anders. Wiki ook niet, hebi k al geprobeerd. Reageren
Samurai Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Phpnuke is een goede CMS! Postnuke ook wel... Reageren
Follow Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Phpnuke is een goede CMS!Postnuke ook wel... Van die twee vind ik de uiterlijk niet zo mooi, iets moderns moet het zijn vind ik. Reageren
Argon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Phpnuke is een goede CMS! Postnuke ook wel... Van die twee vind ik de uiterlijk niet zo mooi, iets moderns moet het zijn vind ik. Je kan er toch zelf een stijl op instaleren. Maar ik heb ooit gehoord dat "mambo cms" ofzoiets goed is. Reageren
Follow Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb de demo bekeken van mambo cms maar dat vind ik erg veel op e107 lijken. Wiki lijkt me nog wat maar de installatie vind snapte ik niet. Wie waat hoe je dan een Wiki site installeert en dat alleen bepaalde personen registreren net asl op wikigta. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Mambo is inderdaad ook een CMS. Het lijkt inderdaad erg op e107. GTAGames draait ook op e107. Het verschil tussen Mambo en e107 zit 'm dacht ik vooral aan de binnenkant (adminpanel). Ook zou e107 iets meer diepgaande opties hebben. Reageren
Follow Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Oke, maar ik voreg zonet hoe je een Wiki site installeert net als wikigta en dat alleen de toegewezen mesnen kunnen inloggen. Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Volgensmij zit jij bij Phost.nl dus heb je Cpanel en dan Scripts en dan staat daar Wiki volgensmij. Reageren
Follow Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Je bedoelt script database, en ja ht staat er, bedankt. Edit: als ik naar de plek toega waar ik hem installerde staat er dit: lib/WikiDB/backend/PearDB.php:32: Fatal[256]: Can't connect to database: wikidb_backend_mysql: fatal database error DB Error: insufficient permissions ( [nativecode=Access denied for user 'codrxnl1_phpwiki'@'localhost' to database 'codrxnl1_phpwiki1'] ** mysql://codrxnl1_phpwiki1:XXXXXXXX@localhost/codrxnl1_phpwiki1) lib/pear/PEAR.php:428: Notice[8]: Only variable references should be returned by reference Bewerkt: 2 april 2006 door Follow Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Neem contact op met Phost.nl ze hebben ook een goeie Support Ticket. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.