.::FLIPKIP::. Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 in de verborgen interrior`s mar van een site zag ik staan (ammunation with 2 floors) ofzo waar kan ik die in het echt vinden? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 welke site was dat dan? stuur is een linkje door. Reageren
SeduCtive Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 http://pg.photos.yahoo.com/ph/odfarealsmg/...ir=7eef&.src=ph Reageren
Jarno Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Het is iniergeval in de countryside. 2e na rechtse dorpje volgens mij. Reageren
RogierS. Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Een Ammunation met 2 verdiepingen? Nóóit gezien! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Misschien is het wel de geschrapte ammunation. Op het kaartje dat bij het spel zit (in de handleiding) staat namelijk een ammunation in de buurt vann Verdant Meadows, terwijl deze ammunation helemaal niet bestaat. Misschien dat ze dit interior wilden gebruiken, maar het om één of andere reden geschrapt hebben. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Bij die hidden interiors zie je wel vaker dingen langs komen die nergens in het spel zitten. Reageren
RogierS. Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Oh ja ik zie het nu ook op de kaart staan. Vreemd inderdaad! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) welke site was dat dan? stuur is een linkje door. http://gtadomain.gtagaming.com/hiddeninteriors.html kijk dit was de link het is nummer 24 op de map Bewerkt: 2 april 2006 door plippop Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 in de verborgen interrior`s mar van een site zag ik staan (ammunation with 2 floors) ofzo waar kan ik die in het echt vinden? Het is iniergeval in de countryside. 2e na rechtse dorpje volgens mij. In Countryside zijn maar 3 Ammunations in Angel Pine en Bleuberry en Palionico Creek. Volgens mij is het die in Palino Creek. Op het kaartje staat precies aangegeven welke dorpje er bedoeld wordt. Ik hoopd at het je snel lukt! Succes Pilppop. Reageren
Fireman Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Het een verwijderde interieur net zoals de andere interieuren die niet in het spel zitten. De ammu-nation heeft onderaan de verkoop van wapens zitten en op de 2de verdieping de schietbaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.