Thabit Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Onderwerp: Natuur Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Nee Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M. Afgesproken via MSN, sigs komen eraan
JGuntherS Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Mijn eerste echte Photoshopcreatie, wees een beetje lief voor me . Enne Thabit, lever a.u.b. niet zo'n hele mooie sig in . Edit: willen jullie het even zeggen als hij te donker is? Het kan zijn dat het te donker is door mijn LCD-scherm. @ Thabit: als dat zo is, mag ik hem dan nog wel even verwisselen? Bewerkt: 2 april 2006 door JGuntherS
Thabit Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Mijn eerste echte Photoshopcreatie, wees een beetje lief voor me . Enne Thabit, lever a.u.b. niet zo'n hele mooie sig in . Edit: willen jullie het even zeggen als hij te donker is? Het kan zijn dat het te donker is door mijn LCD-scherm. @ Thabit: als dat zo is, mag ik hem dan nog wel even verwisselen? Hij is niet zo donker . Thabit JGuntherS
Jorge_F Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Thabit Heel mooie sig, goed plaatje heb je genomen. Je hebt zo te zien wat met de kleuren gespeeld en het is goed uitgekomen. Alleen een beetje jammer van die tekst, die had je beter een ander lettertype kunnen nemen . JGuntherS Zeer goed gelukt voor je eerste photoshop. Ik vind het alleen jammer dat je jouw plaatje zo erg blur hebt gemaakt. Nu zie ik niet wat het nou eigenlijk is. Je had beter de kleuren even wat feller kunnen zetten . En ook bij jou een opmerking over de tekst, ik zie hem niet goed. Misschien een kleine stroke ofzo er overheen gooien. In ieder geval ook zeer mooi . Maar ik mag maar aan één iemand mijn stem geven, en die gaat naar: Thabit
Xtreem-designer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Die thabit is mooier omdat het ook niet wazig is enzo, maar toch vind ik die van JGuntherS leuker en wat meer natuur. JGuntherS
Thabit Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Die thabit is mooier omdat het ook niet wazig is enzo, maar toch vind ik die van JGuntherS leuker en wat meer natuur.JGuntherS edit^^ Jouw bericht klopt niet helemaal, die van mij vind je mooier en die van Gunther vind je leuker Bewerkt: 3 april 2006 door Thabit
JGuntherS Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Nu zie ik niet wat het nou eigenlijk is. Je had beter de kleuren even wat feller kunnen zetten . Het zou een vogel moeten voorstellen . En over die kleuren: dat heb ik ook gedaan, maar als ik het te erg deed leek het nergens naar.
Big-Bear Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Helaas, Jesse maar die van jou lijkt net op een drol, die daar op een tak ligt Thabit, ik denk ietsje te wazig gemaakt, maar wel wat beter als Jesse. Thabit
JGuntherS Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Zouden jullie ook wat verbeteringen/slechte dingen willen posten? Dus niet alleen de naam van degene waar je op stemt .
Kraay Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 JGuntherS! Héél erg mooi voor je eerste creatie! Die vogel op die tak. Alleen zou je de vogel wat duidelijker mogen maken. Nou moet je er echt even naar kijken voordat je er iets in ziet. Natuurlijk vind ik die van Thabitje(Stinkerd! ) ook mooi, maar hij is ook bijna pro.
Xtreem-designer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Die thabit is mooier omdat het ook niet wazig is enzo, maar toch vind ik die van JGuntherS leuker en wat meer natuur. JGuntherS edit^^ Jouw bericht klopt niet helemaal, die van mij vind je mooier en die van Gunther vind je leuker Ja dat staat idd onduidenlijk maar ik bedoel dat ik in die van JGuntherS meer natuur ziet en daar gaat het om daarom had ik leuker staan. ps die van jou is ook mooi
Arjen Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Hm.. Lastig. Die van JGuntherS is goed gelukt (helemaal omdat het je eerste is), maar eigenlijk gaat het daar niet om. Wat ik zo jammer vind is dat ik er niets in zie. Een aantal berichten terug zei je dat het een vogel is, als ik er lang naar kijk kan ik er ook wel zoiets van maken. . Echter is die van Thabit ook niet perfect. Maar mijn 'lievelingskleur' is toch wel oranje/geel, van die zachte rustgevende kleuren. Dat heeft Th er wel goed in verwerkt. Helaas is de text mislukt, je moet je AntiAliasing op None zetten. :P edit Moet ik natuurlijk wel stemmen. Mijn stem gaat daarom naar Thabit. Bewerkt: 3 april 2006 door Arjen
JGuntherS Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Hm.. Lastig. Die van JGuntherS is goed gelukt (helemaal omdat het je eerste is), maar eigenlijk gaat het daar niet om. Wat ik zo jammer vind is dat ik er niets in zie. Moet je er dan iets in zien? Ik vind het altijd wel leuk als je er meerdere kanten mee op kunt. Een soort "open einde" als in een boek .
Recommended Posts