Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je niet kan zien wat het is, heb je ook geen punt waar je je op kunt richten. Je moet iets van een punt er in hebben om je op te kunnen richten, zodat het gemakkelijker wordt om je sig te beoordelen of complimenten te geven. ^_^

Geplaatst:

JguntherS

Erg goed voor een eerste sig. Alleen hij is naar mijn mening iets te wazig waardoor het niet duidenlijk genoeg is. Ook de border is nog een beetje simpel maar je mag ook niet zo heel veel verwachten van een beginner. Maar ik raad je aan om eens een paar tuts te volgen! Maar ga zo door!

Thabit

Weer een mooie sig. Volgens mij de eerste uit je flower serie. Erg leuk! Ga zo door en dan kom je heel ver!

De sig is goed afgewerkt. Behalve een detail. Bij het woord "Flower" ziet de W er raar uit.

Stem: Thabit

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn stem gaat naar Thabit

Die van JGuntherS vind ik goed gelukt, maar hij is een beetje te groot voor het design, begrijp je? Ik vind dat een natuursig een beetje kleiner van formaat moet zijn. Ook kan ik moeilijk zien wat het nou precies is in het midden, een vogel toch... Ik dacht eerst dat je geen border had, maar die is er wel. Hij valt alleen in de Poporange niet op omdat hij zo licht is..

Bij die van Thabit past alles beter, mooi plaatje uitgekozen en een goed formaat. Die tekst had van mij wel weg gemogen, want je kan ja wel zien dat het een bloem is..

Alle puntjes bij elkaar opgeteld kom ik dus uit bij Thabit, die dan ook mijn stem krijgt..

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst: (bewerkt)

Stem JsGunther

Meer natuur achtig dan Thabit ik zie geen foute in ja ok het lijkt wel een drol/slang :)

Tja Thabit ik vind die soorten dingen niet natuurachtig lijkt wel van google afgepikt en erop gezet.

Behalve de font dan.

Maar als nog JsGunther

EDIT: Laat dit ook maar grote fout van mij ik zie de kleuren niet al te best van Thabit.

Excusses Thabit :( gestemt is helaas gestemt

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...