Jump to content

HELP!

Recommended Posts

Geplaatst:

HELP! ik speel GTA: SA en ik zit nu in een missie in SF. (naam onbekend) en dan moet je achter een vent aan in een busje. doe ik dat. en dan moet je het busje opblazen. heb ik dat gedaan zegt ie wegwezen voordat de politie er is. (OK!) dus wegwezen! ben ik eindelijk weg zie ik dat rode ding. dus daar moet ik in. in rij erheen. en dan ineens is het weg

wie weet hoe dit kan en snapt deze text! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij bedoel je de missie Mike Toreno. Ik weet het niet zeker, bedoel je deze wel. Zeg het dan even, dan kunnen we je betere hulp bieden.

----------

Mike Toreno is ontvoerd door een aantal personen, zijn mobieltje werkt nog wel dus daarom kan hij je tips geven om je te helpen zoeken naar zijn Locatie.

Eerst zal je naar de bouwplaats moeten rijden vlakbij CJ's Garage, daar aangekomen hoort Mike een vrachtwagen achteruitrijden, nu moet je snel naar "Easter Basin" gaan. Daar aangekomen hoort Mike opeens vliegtuigen opstijgen! Nu moet je snel naar het vliegveld.

Daar aangekomen, zie je de poort open en een dode bewaker. Vanaf nu zend Mike's mobiel een signaal uit. Hoe harder het signaal, hoe dichter bij je zijn locatie bent. Uiteindelijk zal je zo het busje vinden, nu moet je elke bestuurder van de auto/motors dood schieten.

Daarna krijg je een Cutscene en moet je het Busje vernietigen. Ga nu snel van het vliegveld af naar de rode marker toe. Nu zal je 3 a 4 Sterren hebben, rij snel naar de Pay 'n' Spray en daarna, als je je sterren kwijt bent, naar de Pleasure Domes! Nu heb je de missie gehaalt.

----------

Is het niet de missie 'Mike Toreno' dan, kun je in dit topic vinden welke missie je wel bedoeld. Je klikt dan op San Fierro in de eerste post die je ziet (bovenaan). Je krijg een nieuw venster met de San Fierro missies in beeld, dan kun je zo de goedde uitzoeken ;) .

Ik hoop dat het je snel lukt :cya:

EDIT2: Je vroeg om tips hé? Naja, voor de missie Mike Toreno zijn niet echt veel tips. Volg gewoon de hele tijd eht blokje op de kaart. Op den duur kom je bij het vliegveld van San Fierro uit. Rijd erop en rijd naar het einde van de opstijgbaan/landingsbaan. Daar zal het busje met 2 begeleidende moters rijden. Als je er telkens dichterbijkomt gaat het balkje vollopen. Dit betekend dat je heel dicht bij Mike Toreno bent. Je moet nu naar het busje toerijden, de mensen zullen uitstappen. Rijd een stukje verder en loop op je hurken (gebukt) naar die mensen toe. Schiet ze dood, en maak daarna de auto stuk (TIP: Schiet gewoon op de benzineknop, dan vliegt hij in 1x in de fik!!) Nu moet je wegrijden en halen!

Veel succes :cya:

EDIT1: Sorry Denkaanhenk!!

@Denkaanhenk, jou filmpjes duuren ongeveer 10 minuten. Je kunt beter filmpjes kjken op Stuckgamer.com. Deze duren wat korter, en zie je de missie sneller.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Bedoel je de missie Mike Toreno.

Dan moet je je auto laten sprayen.

Dan raak je je drie sterren wanted level kwijt.

Rij dan weer naar Jizzy,s club onder de gant brug.

Mission passed.

Wacht >HIER< is het filmpje.

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

Tip: Schakel de Cheat: Wanted level never increase UIT!

Ik had oowk problemen , gwn daar aan de ingang wa boel zoeken ; en dan ner de pay' spray ;

• 2 maanden later...
Geplaatst:

sorry voor de late reactie.. maar ik zat al een heletijd niet meer op de site..

bedankt en idd. het was die missie :'mike toreno' met het mobieltje. ik ga het meteen proberen dat van die wanted level. want die had ik idd aan. telkens als ik bij die poort in de buurt kwam gind de marker weg :cab: heel raar mar goed heel hartelijk bedankt _O__O__O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...