Jump to content

mta sa installeeren?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil mta sa hebben kan ieman deen link geven dan hoef ik eralleen op te drukken en hij downlaod hem pleas het lukt me niet :N

Geplaatst: (bewerkt)

Klik , kijk dan gewoon rechts op Gtagames.nl - Amsterdam, NL Download, dan start je download automatisch.

Let op: Op dit bestand te openen heb je winrar nodig, die kan je hier wel downloaden.

Zoiets als mta downloaden kan je eigenlijk zelf ook wel bedenken, zo moeilijk is het niet ;)

Bewerkt: door Typhoon
Klik , kijk dan gewoon rechts op Gtagames.nl - Amsterdam, NL Download, dan start je download automatisch.

Let op: Op dit bestand te openen heb je winrar nodig, die kan je hier wel downloaden.

Zoiets als mta downloaden kan je eigenlijk zelf ook wel bedenken, zo moeilijk is het niet ;)

alleen hij doet het niet er kotm zwart beeldje met witte letters verders niets

Bewerkt: door quincy225
Geplaatst:

alleen hij doet het niet er kotm zwart beeldje met witte letters verders niets

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, mag ik vragen welke browser je gebruikt? Maar het is wel raar.

Misschien heb je hier dan wat aan: link <-- LET OP: directe link naar het bestand

Ik heb hem even voor je geupload, als dat van Upstream niet lukt, kan je het altijd nog zo doen:

Klik hier op, scroll dan naar beneden, druk op de button free, wacht dan ongeveer 20 seconden, typ dan de de 3 cijfers/letters in het balke je in, en druk dan op Download from Net-Mirror 'Omega'.

Dit moet wel lukken!

Om dit bestand te openen heb je Winrar nodig, die kan je hier downloaden.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Ik heb hem even voor je geupload, als dat van Upstream niet lukt, kan je het altijd nog zo doen:

Klik hier op, scroll dan naar beneden, druk op de button free, wacht dan ongeveer 20 seconden, typ dan de de 3 cijfers/letters in het balke je in, en druk dan op Download from Net-Mirror 'Omega'.

Dit moet wel lukken!

ik kijk nu effe

Dit moet wel lukken!

ik kijk nu effe

welke map moet ik kiezwn

Geplaatst:

Je bedoelt als je MTA instaleerd? Zo ja: Dan moet je naar Deze Computer--> Lokale Vaste Schijf C-->

Progam files-->GTA San Andreas, druk dan op gta.exe.

Ik denk dat je dat bedoeld, zo nee leg even precieser uit.

Geplaatst:
Je bedoelt als je MTA instaleerd? Zo ja: Dan moet je naar Deze Computer--> Lokale Vaste Schijf C-->

Progam files-->GTA San Andreas, druk dan op gta.exe.

Ik denk dat je dat bedoeld, zo nee leg even precieser uit.

darnaa zegt die herstart het enzo blijft die maar zeggrn

Geplaatst:

Ik snap je niet helemaal bedoel je dat er een schermpje komt met username en password? Zo ja, druk gewoon op cancel dan instaleerd hij verder, of bedoel je dat hij zegt dat je je pc opnieuw moet opstarten?

Geplaatst:
Ik snap je niet helemaal bedoel je dat er een schermpje komt met username en password? Zo ja, druk gewoon op cancel dan instaleerd hij verder, of bedoel je dat hij zegt dat je je pc opnieuw moet opstarten?

neej uhm als er staat pleas wait komt op de achtergrond pleas restart this ofsow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...