quincy225 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 ik wil mta sa hebben kan ieman deen link geven dan hoef ik eralleen op te drukken en hij downlaod hem pleas het lukt me niet Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Klik , kijk dan gewoon rechts op Gtagames.nl - Amsterdam, NL Download, dan start je download automatisch. Let op: Op dit bestand te openen heb je winrar nodig, die kan je hier wel downloaden. Zoiets als mta downloaden kan je eigenlijk zelf ook wel bedenken, zo moeilijk is het niet Bewerkt: 2 april 2006 door Typhoon Reageren
quincy225 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Klik , kijk dan gewoon rechts op Gtagames.nl - Amsterdam, NL Download, dan start je download automatisch.Let op: Op dit bestand te openen heb je winrar nodig, die kan je hier wel downloaden. Zoiets als mta downloaden kan je eigenlijk zelf ook wel bedenken, zo moeilijk is het niet alleen hij doet het niet er kotm zwart beeldje met witte letters verders niets Bewerkt: 2 april 2006 door quincy225 Reageren
Upstream Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Klik , kijk dan gewoon rechts op Gtagames.nl - Amsterdam, NL Download, dan start je download automatisch. Let op: Op dit bestand te openen heb je winrar nodig, die kan je hier wel downloaden. Zoiets als mta downloaden kan je eigenlijk zelf ook wel bedenken, zo moeilijk is het niet alleen hij doet het niet er kotm zwart beeldje met witte letters verders niets Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, mag ik vragen welke browser je gebruikt? Maar het is wel raar.Misschien heb je hier dan wat aan: link <-- LET OP: directe link naar het bestand Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ik heb hem even voor je geupload, als dat van Upstream niet lukt, kan je het altijd nog zo doen: Klik hier op, scroll dan naar beneden, druk op de button free, wacht dan ongeveer 20 seconden, typ dan de de 3 cijfers/letters in het balke je in, en druk dan op Download from Net-Mirror 'Omega'. Dit moet wel lukken! Om dit bestand te openen heb je Winrar nodig, die kan je hier downloaden. Bewerkt: 2 april 2006 door Typhoon Reageren
quincy225 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb hem even voor je geupload, als dat van Upstream niet lukt, kan je het altijd nog zo doen:Klik hier op, scroll dan naar beneden, druk op de button free, wacht dan ongeveer 20 seconden, typ dan de de 3 cijfers/letters in het balke je in, en druk dan op Download from Net-Mirror 'Omega'. Dit moet wel lukken! Om dit bestand te openen heb je Winrar nodig, die kan je hier downloaden. ik kijk nu effe Ik heb hem even voor je geupload, als dat van Upstream niet lukt, kan je het altijd nog zo doen: Klik hier op, scroll dan naar beneden, druk op de button free, wacht dan ongeveer 20 seconden, typ dan de de 3 cijfers/letters in het balke je in, en druk dan op Download from Net-Mirror 'Omega'. Dit moet wel lukken! Om dit bestand te openen heb je Winrar nodig, die kan je hier downloaden. ik kijk nu effe welke map moet ik kiezwn Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Je bedoelt als je MTA instaleerd? Zo ja: Dan moet je naar Deze Computer--> Lokale Vaste Schijf C--> Progam files-->GTA San Andreas, druk dan op gta.exe. Ik denk dat je dat bedoeld, zo nee leg even precieser uit. Reageren
quincy225 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Je bedoelt als je MTA instaleerd? Zo ja: Dan moet je naar Deze Computer--> Lokale Vaste Schijf C--> Progam files-->GTA San Andreas, druk dan op gta.exe. Ik denk dat je dat bedoeld, zo nee leg even precieser uit. darnaa zegt die herstart het enzo blijft die maar zeggrn Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik snap je niet helemaal bedoel je dat er een schermpje komt met username en password? Zo ja, druk gewoon op cancel dan instaleerd hij verder, of bedoel je dat hij zegt dat je je pc opnieuw moet opstarten? Reageren
quincy225 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik snap je niet helemaal bedoel je dat er een schermpje komt met username en password? Zo ja, druk gewoon op cancel dan instaleerd hij verder, of bedoel je dat hij zegt dat je je pc opnieuw moet opstarten? neej uhm als er staat pleas wait komt op de achtergrond pleas restart this ofsow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.