AmsterdamBoy Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Tja heb er geen naam voor Rate maar. Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Tja heb er geen naam voor Rate maar. Kijk hij is een beetje leeg. Je bent opzich een Goede Photoshopper, de simpele dingen heb je al goed door. Ga tuts volgen en DOE NOU EEN X EEN STROKE OM JE SIG HEEN 6,2/10 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Tja heb er geen naam voor Rate maar. Kijk hij is een beetje leeg. Je bent opzich een Goede Photoshopper, de simpele dingen heb je al goed door. Ga tuts volgen en DOE NOU EEN X EEN STROKE OM JE SIG HEEN 6,2/10 Ohja border. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 De achtergrond is wel mooi een 7 Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik vind hem wel mooi die achtergrond, heel mooi die kleuren. Alleen die lettertype niet. 7.5/10 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) V2 Wat is verbeterd? Border erbij VERGEET V3 IK MAAK WEL NIEUWE HEEL ANDERS Moest even in CAPS Bewerkt: 2 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 5, het lijkt wel of je zomaar wat heb gedaan. Is het een zwembad ofzo? Ook het font is niet geweldig Reageren
Ferre Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Je hebt een beetje te vele felle plekken, als je het mij vraagt. Waardoor ik het niet mooi meer vind, en je tekst is daardoor ook slecht te lezen. En probeer soms ook een andere font, die standaard font vind ik een beetje gaan vervelen. 5/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik vind er niks aan. 3/10 ! Reageren
Blastov Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik vind hem niet mooi. De achtergrond vind ik matig en de tekst ook. Maar die border die je hebt toegevoegd is echt niks, gewoon geen mooie border zo Ook heb je niet eens een render gebruikt Helaas maar een 4 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ik vind hem niet mooi. De achtergrond vind ik matig en de tekst ook. Maar die border die je hebt toegevoegd is echt niks, gewoon geen mooie border zo Ook heb je niet eens een render gebruikt Helaas maar een 4 Er hoeft geen render Dan is het zelfs lelijker. Bewerkt: 2 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.