patjuh Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 plz hellup! als ik een game laad dan loop ie vast en komt er in beeld: unhandled exception:c0000005 at adress:004c3ff7 :angry: k ben nu al aan mijn 2e game begonne omdat mijn 1e game ook vast liep mar nu heb ik dus het zelfde probleem met mijn 2e game :blink: HELLUP B) Reageren
Q Dude Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 loopt hij precies op het zelfde moment vast als in je 1e game? Reageren
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Voortaan in het goede subforum zetten. Reageren
Ken-D Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ik denk dat het aan de Main.scm ligt. Download bij www.gtagames.nl de main.scm en plaats hem in je data mao van VC. Postaldude Reageren
patjuh Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 loopt hij precies op het zelfde moment vast als in je 1e game? neeej bij de 1e game was ik best ver mar bij de 2e game was ik nog nie zo ver..... Reageren
patjuh Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 loopt hij precies op het zelfde moment vast als in je 1e game? neeej bij de 1e game was ik best ver mar bij de 2e game was ik nog nie zo ver..... weet je de oplossing? :unsure: Reageren
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Gebruik je Edit-knopje Patjuh, die zit rechtsboven je post Reageren
8-Ball Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 loopt hij precies op het zelfde moment vast als in je 1e game? neeej bij de 1e game was ik best ver mar bij de 2e game was ik nog nie zo ver..... weet je de oplossing? :unsure: Heb je er mods, auto's of andere dingen in je Vice City gedaan? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 als je mods erin hebt kan het zijn dat dat is dan moet je je alleen lezen uitviinken Reageren
Timovich Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Nee joh! Dat is als je er juist mods wil inzette! En wat bedoel je met 1e en 2e game? Reageren
Q Dude Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Nee joh! Dat is als je er juist mods wil inzette! En wat bedoel je met 1e en 2e game? denk zijn savegames Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 plz hellup!als ik een game laad dan loop ie vast en komt er in beeld: unhandled exception:c0000005 at adress:004c3ff7 :angry: k ben nu al aan mijn 2e game begonne omdat mijn 1e game ook vast liep mar nu heb ik dus het zelfde probleem met mijn 2e game :blink: HELLUP B) Als je mods hebt gebruikt of wat dan ook is het wel handig dat je op NEW GAME klikt. en het ligt zekers aan main.sgm. Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Patjuh, Heb je soms gesaved by "cherry poppers", da's de ijsfabriek op het tweede eiland ?? Dat kun je namelijk beter niet doen want er komen regelmatig berichten van mensen die een savefile niet meer kunnen laden nadat ze daar ge-saved hebben. Heel vaak gaat het wel goed, maar het kan daar misgaan. Het is trouwens sowieso verstandig, om niet telkens dezelfde savefile te gebruiken, maar af te wisselen tussen twee, als een van de twee het dan niet meer doet, heb je in ider geval de ander nog die niet al te oud is... Reageren
Pete-R Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Geplaatst: 27 september 2004 Heb je misschien je save fille aangepast ? Dan kan het ook zijn dat hij het niet meer doet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.