Jump to content

hij loopt vast!! hellup


patjuh

Recommended Posts

plz hellup!

als ik een game laad dan loop ie vast en komt er in beeld: unhandled exception:c0000005 at adress:004c3ff7 :angry:

k ben nu al aan mijn 2e game begonne omdat mijn 1e game ook vast liep mar nu heb ik dus het zelfde probleem met mijn 2e game :blink:

HELLUP B)

Link to comment
Delen op andere websites

plz hellup!

als ik een game laad dan loop ie vast en komt er in beeld: unhandled exception:c0000005 at adress:004c3ff7 :angry:

k ben nu al aan mijn 2e game begonne omdat mijn 1e game ook vast liep mar nu heb ik dus het zelfde probleem met mijn 2e game :blink:

HELLUP B)

Als je mods hebt gebruikt of wat dan ook is het wel handig dat je op NEW GAME klikt.

en het ligt zekers aan main.sgm.

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Patjuh,

Heb je soms gesaved by "cherry poppers", da's de ijsfabriek op het tweede eiland ??

Dat kun je namelijk beter niet doen want er komen regelmatig berichten van mensen die een savefile niet meer kunnen laden nadat ze daar ge-saved hebben. Heel vaak gaat het wel goed, maar het kan daar misgaan.

Het is trouwens sowieso verstandig, om niet telkens dezelfde savefile te gebruiken, maar af te wisselen tussen twee, als een van de twee het dan niet meer doet, heb je in ider geval de ander nog die niet al te oud is...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...