Backsmash Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 er is een gast, die een forum loopt te terroriseren. hij neemt steeds een ander ip en andere naam. is er nu een manier om hem voor eeuwig te bannen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Nee. Als hij iedere keer een ander IP gebruikt, is er niets waaraan je hem kunt herkennen. Een schrale troost: Hij mag dan een hele hoop IPs tot zijn beschikking hebben, maar jij hebt minstens evenveel bans klaarliggen. En daarbij kost het meer tijd om te registreren dan om een nieuw account aan te maken. Consequent zijn accounts blijven blokkeren, dan zal de lol er voor hem uiteindelijk wel af zijn. De aanhouder wint! [EDIT: Wanneer je met 'gast' daadwerkelijk een forumgast bedoelt, in plaats van een geregistreerd lid, dan is het verstandig in te stellen dat je moet registreren voordat je kunt posten op het forum, zoals op dit forum het geval is] Reageren
Backsmash Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 nee met gast bedoel ik een gewone registrand Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Blijven bannen tot dat het voor hem saai wordt. Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Juist niks doen de lol (Weet niet wat er grappig aan is maar) er wel een keer af. Reageren
Argon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Contacteer je provider en laat het ip adres natrekken, misschien heb je geluk... Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 we hebben zn ip adres nagetrokken hadden we al. er is zon site en dan kan je zn provider, en het abuse adres vinden. we hebben een mailtje naar dat abuse adres gestuurd. Reageren
Samurai Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Hij zal waarschijnlijk wel een proxy gebruiken... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Dat weet ik wel zeker en je kan er weinig aan doen. Hoe vaak hij ook terug blijft komen, evenvaak kan jij hem bannen en helaas is er geen andere manier. Maar als hij een proxy gebruikt, dan klopt het abuse adres ook niet. Reageren
Argon Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Kan je zijn provider niet bekijken en hun mailen, en eventueel als het echt niet ophoud hem aanklagen. Bewerkt: 3 april 2006 door juuldr Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Kan je zijn provider niet bekijken en hun mailen, en eventueel als het echt niet ophoud hem aanklagen. Ik weet niet om wat voor forum het gaat, maar als het om een Invision Free versie gaat, is aanklagen toch wel een beetje heel ver. Bovendien kom je er niet verder mee: de spammer doet niets wat tegen de wet is. Verder kost een rechtzaakje opzetten al enkele duizenden euro's... Gewoon de aanwijzingen van Lantyz opvolgen, hier op GTAForum komen soms ook van die hardnekkige figurevoor die vijf accounts aanmaken. En nog nooit heeft zo'n spammer de admins weten te verslaan. Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 zo'n proxy. wat houd dat in? Reageren
Argon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 zo'n proxy. wat houd dat in? Ik denk (ik ben er geen 100% zeker van) dat je gewoon via een ander ip adres de website bezoekt. (via een server dacht ik) Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Een Proxy veranderd je ip-adres dus als je bv hier gebanned bent en je gaat op een Proxy kun je er weer op. Reageren
Argon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 En is dat niet zoals ik hierboven zij door via een server alles binnen te halen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.