gta san adreas fan @ Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb al een tijdjke geleden een bp tanker gedownload die de xoomer vervangt alleen ik kan hem niet installeren met de gta mod installer van gtagames.nlgta mod installermod bp tanker kan iemand mij zeggen hoe ik die met de mod installer moet installeren is namelijk geen .zip/.rar bestand Reageren
Murasco Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Je opent de mod installer je opent bovin je sanandres directory en onder zie je zip/rar met een vakje met een kruisje erdoor je moet het vakje naast folder(s) aan vinken en klikt op browse en dan zoek je de map waar je bp tanker staat en ik hoop dat je het dan verders alleen kunt veel plezier met je bp tanker Bewerkt: 2 april 2006 door Murasco Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Sorry dat ik het zeg maar dat heb ik ook al geprobeert en dat werkte ook al niet dus vandaar deze vraag maar toch bedankt. Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Pak het eerst uit, dan nog een keer (zip in zip) en doe dan wat ik Hier uitgelegd heb. Veel succes en Greetz Wazuup Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 het werkt nog niet je moet namelijk in gta mod installer een new.txd en een old.txd bestand veranderen en dat kan volgen mij alleen bij scripts rechts onder en hoe moet dat dan ik snap er niks van en die read me legt het ook al zo onduidelijk uit. kan iemand mij het eens goed uitleeggen (auto's lukt gewoon dus niet dat ik niet kan modden ofzo) Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 deze mod vervangt aleen de textures. je moet de new.txd veranderen in petrotr.txd en dan aan je gta3.img toevoegen (eerst de oude petrotr.txd deleten) Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 hij doet het niet. Ik heb het meteen geprobeert en het werkte allemaal goed met installeren enzo allen er was een klein probleem, Nu het ik ineens heel die aanhanger niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.