Jump to content

hulp bij bp aanhanger

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een tijdjke geleden een bp tanker gedownload die de xoomer vervangt alleen ik kan hem niet installeren met de gta mod installer van gtagames.nlgta mod installermod bp tanker

kan iemand mij zeggen hoe ik die met de mod installer moet installeren is namelijk geen .zip/.rar bestand

Geplaatst: (bewerkt)

Je opent de mod installer je opent bovin je sanandres directory en onder zie je zip/rar met een vakje met een kruisje erdoor je moet het vakje naast folder(s) aan vinken en klikt op browse en dan zoek je de map waar je bp tanker staat en ik hoop dat je het dan verders alleen kunt veel plezier met je bp tanker

Bewerkt: door Murasco
Geplaatst:

Sorry dat ik het zeg maar dat heb ik ook al geprobeert en dat werkte ook al niet dus vandaar deze vraag maar toch bedankt.

Geplaatst:

het werkt nog niet je moet namelijk in gta mod installer een new.txd en een old.txd bestand veranderen en dat kan volgen mij alleen bij scripts rechts onder

en hoe moet dat dan ik snap er niks van en die read me legt het ook al zo onduidelijk uit.

kan iemand mij het eens goed uitleeggen (auto's lukt gewoon dus niet dat ik niet kan modden ofzo)

Geplaatst:

deze mod vervangt aleen de textures.

je moet de new.txd veranderen in petrotr.txd

en dan aan je gta3.img toevoegen (eerst de oude petrotr.txd deleten)

Geplaatst:

hij doet het niet. Ik heb het meteen geprobeert en het werkte allemaal goed met installeren enzo allen er was een klein probleem, Nu het ik ineens heel die aanhanger niet meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...