Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen,

ik heb ergens gelezen dat als je gta sa wilt uitspelen zonder iets te doen (op de ps2) dat je gewoon een memory adapor pc link cable moet kopen maar de vraag is bestaat dat wel en zo ja kun je me dat alstublieft zeggen waar je het kunnen kopen

Geplaatst: (bewerkt)

Even denken; je hebt dus Gta:sa voor de ps2. Daar moeten memory kaart(jes) in. Volgens mij zijn er geen adapters voor dit doel.

Wat je wel kunt doen is; je download een save-game van één of dergelijke site. Slaat de savegame-bestand op je usb datastick. Zet een speciaal programma op je stick; en steek je stick in je ps2. De gegevens zullen spoedig in joun handen zijn. Hoe dit in het detail werkt weet ik niet maar hier een stuk tekst wat ik vondt op gtagames

...

Waarschuwing:

Om deze savegame op je memorycard te zetten heb je een USB-Stick en speciale software nodig zoals 'Max Drive' of 'X-Port'.

Readme:

1. Kopieër het .max bestand op je USB-Stick

2. Start dan je PS2 met de "AR Max" Cd en de USB Stick in een van de 2 slots.

3. Zet nu de Savegame via "Max Memory" op jouw memorycard.

Klik hier voor het voledige bericht + downlaod savegame.

Veel succes, als je nog vragen hebt stel ze gerust. 8)

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

je kunt ook de memorykaart van iemand die 100% heeft op 3sec. kopieeren...

ik denk dat er zo wel mensen op je school, zijn die je hun memorykaart willen lenen.

grtzz kristof01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...