Timb0 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik denk, ik stel de vraag hier maar: Ik heb nu een sa-mp server (beta version). Maar mensen vanaf buiten kunnen er wel in, alleen 1 voor 1. We hebben de maxplayers van 1 naar 5 gezet, maar alsnog kunnen we niet samen spelen. Kan iemand me helpen?? Alvast harstikke bedankt Reageren
RTS Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Zover ik het weet is het nog niet mogelijk om meer als 1 slot in te stellen bij je SAMP server... Zal veranderen als SA-MP echt is uitgekomen, dus geen public beta zal zijn. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Toevoeging op RTS, de server is alleen gereleased voor het maken/testen van je gamemode-scripts. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Inderdaad,dat vond ik ook al:) ik kan niet eens een netwerk server maken wat ik erg jammer vind Reageren
T@rget Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 beta test is al afgelopen volgende week zaterdag beta test 2 Reageren
Azer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 beta test is al afgelopen volgende week zaterdag beta test 2 Expect Beta #2 within the next few weeks and hopefully a release shortly after. Niet echt... Reageren
Timb0 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Nog even een vraag, hoe kan ik in me eigen server (ookal is hij maar voor 1), een race starten of een andere map? Alvast bedankt En nog een vraag: wat zijn de commando's van rcon? Dank Reageren
Azer Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Nog even een vraag, hoe kan ik in me eigen server (ookal is hij maar voor 1), een race starten of een andere map?Alvast bedankt En nog een vraag: wat zijn de commando's van rcon? Dank bekijk ff de file "server.cfg" in de map /samp/... echo Executing Server Config... lanmode 0 maxplayers 32 port 7777 hostname Unnamed Server gamemode0 lvdm 1 gamemode1 rivershell 3 gamemode2 area51 3 gamemode3 cng 2 gamemode4 sftdm 1 weburl www.sa-mp.com rcon_password changeme voeg een gamemode dmv gamemode5 etc. daarachter plaats je de naam van de gamemode met een daarbij behorende aantal rondes (dus hoevaak achter elkaar). RCON commands zal ik echter niet weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.