SummerBase Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Wat heb je hier aan gedaan een plaatje van internet gehaald en een blauwe achtergrond gebruik en je naam er neer gezet. Niet echt origineel. 6/10 Tips: Probeer eens wat mooie achtergronden te maken. Is helemaal niet zo moeilijk met brushes. Zet er een leuk randje om heen en het oogt al veel beter. Nog veel succes met volgende signatures. Reageren
Talietje Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 is deze misschien wat beter? Reageren
Talietje Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 maar hoe komen jullie eigenlijk aan zo een speciale achtergrond? Reageren
Xavu Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) IK heb je een PM gestuurd, thanx TWE Bewerkt: 2 april 2006 door Xavu Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 5 niet zo realistisch en achtergrond eenzijdig. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) brushes m8 moet ik je helpe?Add me on msn, x.nl (at) hotmail DOT com Leuk dat je je email adres geeft om hem te helpen, maar eigenlijk mag dit niet. Je mag je email adres niet posten. Dat mag wel via PM. Dus de volgende keer zou ik hem gewoon een berichtje sturen. Lees anders de regels door: GTAForum Regels EDIT: Hier staat het: Ongewenst gedragUitschelden, pesten, ruzie zoeken, provoceren. Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren). Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic). Posten van email-addressen. Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag. Feiten verzinnen (b.v. Verzonnen Easter-Eggs). Br33z4h/MSN-taal (ipv van ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens). Posten van email-adressen. Bewerkt: 2 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Talietje Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 ik heb hem terug wat verandert! ps: ik ben niet echt goed in achtergronden maken :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.