Jump to content

pilot school

Recommended Posts

Geplaatst:

kan er mij iemand vertellen waar ik kan leren vliegen?? ik zou de pilot school moeten vinden??

groetjes panterke

Geplaatst: (bewerkt)

De pilot school vind je ten noorden van de Dessert (Links van Las Venturas). Je herkent deze school aan de rode S op je kaart/radar. Je kunt er leren vliegen om de trap naar het kamertje te nemen, je loopt dan in de rode marker voor de TV. Nu kun je vliegles nemen.

-------------

Kaartje waar de vliegschool is: (Laden duurt wat lang)

les8vs.jpg

Legenda:

• LS = Los Santos
  • SF = San Fierro
  • LV = Las Venturas
  • Het roze blokje = De vliegschool

-------------

De vlieglessen kun je nemen na een bepaald aantal missies te doen (LS missies, SF missies, Dessert missies). Als je deze allemaal doet, kom je bij de missie Verwant Meadows uit. Je moet dan de vliegschool kopen voor $80.000,= waar je allemaal lessen moet volgen. (Informatie over de lessen vind je in de bijgevoegde link) Je moet deze vlieglessen doen, om verder te kunnen.

More info: http://nl.wikigta.org/index.php/Verdant_Me...craft_Graveyard

Bewerkt: door Ruurd31

In Verdant Meadows

Moet je 80.000$ betalen

kun je vlieglessen doen

Er zijn er 10

Dit zijn het:

1-Take Off

2-Land Plane

3-Circle Airstrip

4-Circle Airstrip and Land

5-Helicopter Takeoff

6-Land Helicopter

7-Destroy Targets

8-Loop the Loop

9-Barrel Roll

10-Parachute onto Target

Als je deze 10 Vlieglessen hebt gehaald

Kan je missie's doen In Las Venturas

En in Verdant Meadows

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

De vliegschool is gevestigd in Verdant Meadows, in de woestijn. Je zal hem moeten kopen bij de missie "Verdant Meadows". Het vliegveld kost $80.000, en je zal hem moeten kopen voor dat je verder kunt.

De Flying school bestaad uit 10 missies. Je mag verder met de volgende missie van de school als je meer dan 70% heb gehaald. Hoe meer procent je op een onderdeel haalt hoe betere voertuigen op het vliegveld zullen spawnen.

Als je op alle onderdelen minimaal brons hebt zal de Rusler op het vliegveld spawnen.

Als je op alle onderdelen minimaal zilver hebt zal de Stuntplane op het vliegveld spawnen.

Als je op alle onderdelen minimaal goud hebt zal de Hunter op het vliegveld spawnen.

Hier is meer informatie te vinden over de flying school. En daar staat hoe je het beste door de missies heen kom. En onder de missies word je ook precies uit gelegt hoe je meot vliegen. En dan als je het vaak doe, dan word je steeds beter in vliegen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik kan niet door de Circle Airstrip heen komen...

ik kom niet bij de 1e carona komen omdat het vliegtuig dat niet haald...hij zakt dan naar beneden

weet iemand hoe ik er toch door heen kan komen?

Hey Klokkenluider, welkom op het forum! :cya:

Je als je opstijgt, moet je niet meteen pijltje naar boven indrukken. Je moet heel veel snelheid maken bij het opstijgen zodat het vliegtuig uit zich zelf gaat op stijgen. Als je dan van de grond bent gekomen trek je de wielen in. Als je omhoog wilt, moet je niet heel lang omhoog gaan, maar af en toe een klein stukje. Want anders raak je de snelheid kwijt. Je moet dus gewoon af en toe een klein stukje omhoog gaan.

Chek deze pagina: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...s_Flying_School voor meer info over de vliegschool.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ja hoorde van een kameraad al dat ik de wielen moest intrekken

hij weet alleen hoe dit met de PS moet, maar speel op de PC

had het opgezocht en zag dat het de + was

maar die pakt ie niet

hoe trek ik de wielen nu in dan?

bedankt voor de hulp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...