panterke Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 waar ligt ergens dssert?? ik ben dat op mijn map aan het zoeken maar ik vind dat nergens. :s Reageren
RobbertR Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) De dessert is niet zo lastig te vinden als je even over San Andreas vlieg. Maar om het even wat makkelijker te maken voor je heb ik even een kaartje gemaakt. De dessert ligt tussen de rode aangegeven lijnen Klik op het kaartje om hem groter te maken. Bewerkt: 2 april 2006 door RobbertR Reageren
Dago58x Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Maar PAs op Area 61 Wanneer Je daar gaat vliegen komen 5 ster wantedlevel en dan vallen ze je aan met rocketlauncher.. Groetjes Dago58x Bewerkt: 5 april 2006 door Dago58x Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Wel tis te zeggen niet met rocketloanchers maar met SAM-sites die moet je uitschakelen in de missie black project. maar toch is het een moeilijke situatie als je erover vliegt daarom noemt het ook Restricted Area of No fly zone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.