Jump to content

opstarten GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleempje met gta sa. Ik heb het spel al heel lang ( gewoon de echte versie), maar laatst heb ik hem ge-uninstalled. Toen ik hem weer wou installen, ging dat zonder probleem, maar spelen kon ik niet omdat mijn broer het geluidskabeltje eruit had gehaald. Toen zei die dat hij het niet kon spelen, omdat hij geen audio had. Maar vandaag is dat weer gefixed, dus dit is geen probleem. Maar nu ik hem wil spelen doet hij niks. hij laadt 10 seconden, maar dan doet hij gewoon niks meer. Wie heeft dit ook gehad en wie kan mij helpen. Hem opnieuw installeren heeft geen nut, heb ik al geprobeerd.

Geplaatst:

Deed het spel het eerst wel altijd zonder fouten?

Soms loopt het bestandje GTA_SA.set het spel te verknoeien. Dan doet het spel het niet meer goed, omdat je perogenlijk iets verkeerd hebt gedaan (bijvoorbeeld een verkeerde savegame gelaadt). Dit bestandje zorgt daarvoor, dat het zo blijft. Je moet dit bestandje eens verwijderen, je vind gta_sa.set in de map San Andreas User Files (Mijn Documenten).

Als je die verwijderd hebt, komt er na het spelen van San Andreas het bestandje gta_sa.set gewoon weer terug. Alle instellingen zijn dan wel weer standaart weer gezet. Als het lukt, vertel het even. Maar succes :cya:

Geplaatst:

ten eerste, ik had daarvoor nooit geen fouten in het spel. Ik heb het bestandje dat jij zei weggehaald, maar het maakte niks uit :N

• 2 weken later...
Geplaatst:

He Ruud, ik had wel de problemen die jij xei en het werkt, heeeeeeel erg bedankt, kan eindelijk weer s spelen!!!

Groeten... :Y_O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...