Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

waar kan ik de volgende cars vinden??

sentinel

infernus

camper

admiral

ik heb al de zoekfuntie gebruikt maar daar vind ik ze ook nergens op.

groetjes panterke

thx voor me de pilot school zo duidelijk vindbaar te maken :D

Geplaatst:

Ga naar de gta sa walktrough, Eerst naar www.gtagames.nl en daar kan je een link vinden naar de gta sa walktrough.

Geplaatst: (bewerkt)
waar kan ik de volgende cars vinden??

sentinel

infernus

camper

admiral

ik heb al de zoekfuntie gebruikt maar daar vind ik ze ook nergens op.

groetjes panterke

thx voor me de pilot school zo duidelijk vindbaar te maken :D

Stentinel: klik

Infernus: klik

Camper: klik

Admiral: klik

Het oranje bolletje betekend dat de voertuig er altijd spawnt. Je kunt hem gewoon ophalen wanneer je zin hebt. Het rode bolletje betkend, dat hij er alleen staat tijdens een bepaalde missie zoals: Import/Export. Je kunt op WiKiGTA's voertuigen San Andreas op de naam van de auto klikken. Dan klik je op de template rechtsonder in, bij het kopje 'Vindplaatsen'. Je klikt dan op 'klik' en dan zie je de plaats van de voertuig die je zoekt. Veel succes verder :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

De sentinal is te vinden in Los Santos, zie kaartje in link

De infernus is te vinden in Paradiso (San Fierro), zie kaartje in link

De camper is op 2 plaatsen te vinden in San Fierro, zie kaartje in link

De admiral is te vinden in Los Santos, zie kaartje in link

Geplaatst:

sorry maar ik zou nog graag die 2 cars willen weten want ik vind die ook nergens niet ik weet wel hoe ze eruit zien maar ik weet niet juist waar ik ze kan vinden de

feltzer en de remington.

groetjes panterke

thx voor me zo goed te helpen xxx

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt dit eigenlijk ook wel de volgende keer in het andere topic vragen. Anders wordt het zo vol, om voor elk voertuig een ander topic aan te maken.

Verder horen zulke topics in General, want het heeft immers niets met een missie te maken. Heeft een vraag van jou wel met een missie te maken, dan mag je het in het Missiehulp fora posten. Snap je deze contructie? Zodat alles mooi netjes en overzichtelijk blijft! ;)

-------------

Maar we gaan ontopic:

Maar hier zijn de voertuigen:

Fletzer: klik

Regminton: klik

EDIT + een tip: Het oranje bolletje betekend dat de voertuig er altijd spawnt. Je kunt hem gewoon ophalen wanneer je zin hebt. Het rode bolletje betkend, dat hij er alleen staat tijdens een bepaalde missie zoals: Import/Export.

Je kunt op WiKiGTA's voertuigen San Andreas op de naam van de auto klikken. Dan klik je op de template rechtsonder in, bij het kopje 'Vindplaatsen'. Je klikt dan op 'klik' en dan zie je de plaats van de voertuig die je zoekt.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

kan er mij iemand vertellen waar een remington geparkeerd staat want ik kan nergens zo'n car vinden.

thx panterke

Geplaatst:

Hey Panneke, dit had je al eens eerder gevraagd. Bij deze nog eens het zelfde bericht. ;)

Je kunt dit eigenlijk ook wel de volgende keer in het andere topic vragen. Anders wordt het zo vol, om voor elk voertuig een ander topic aan te maken.

Verder horen zulke topics in General, want het heeft immers niets met een missie te maken. Heeft een vraag van jou wel met een missie te maken, dan mag je het in het Missiehulp fora posten. Snap je deze contructie? Zodat alles mooi netjes en overzichtelijk blijft! ;)

-------------

Maar we gaan ontopic:

Maar hier zijn de voertuigen:

Fletzer: klik

Regminton: klik

EDIT + een tip: Het oranje bolletje betekend dat de voertuig er altijd spawnt. Je kunt hem gewoon ophalen wanneer je zin hebt. Het rode bolletje betkend, dat hij er alleen staat tijdens een bepaalde missie zoals: Import/Export.

Je kunt op WiKiGTA's voertuigen San Andreas op de naam van de auto klikken. Dan klik je op de template rechtsonder in, bij het kopje 'Vindplaatsen'. Je klikt dan op 'klik' en dan zie je de plaats van de voertuig die je zoekt.

Geplaatst:

maar je moet gewoon wachten tot je hem tegenkomt, want die auto bij het bolletje staat op slot bij mij

Geplaatst:

Als hij daar staat, moet je hem ophalen voor de Import/Export. Soms staan deze auto's op slot, je hoeft dan niet te wachten totdat je hem tegekomt. Je kunt hem dan helaas niet meenemen. Ik heb 2 truckjes hoe je ze wel mee kunt nemen.

Truckje 1: Schiet de auto helemaal overhoop. Laat het spel weer opnieuw, en dan pak je hem. Na het laden staat hij meestal niet meer op slot.

Truckje 2: Pak een tractor of een Trowtruck en sleep deze auto naar het Import/Export gebied. ALs je dat gelukt is, pak je hem met de kraan op om het voertuig in te leveren op het Import/Export- Containerschip.

Geplaatst:

Mario, het is niet toegestaan om te vragen om slotjes, daar beslissen moderators wel over.

Verder is het gewoon spam wat je hiermee doet. Laat dat achterwege a.u.b.

Ik heb ook de 3 verschillende topics van panterke samengevoegd. Je hoeft niet voor elke nieuwe vraag een nieuw topic openen, laat staan over hetzelfde onderwerp.

Bij deze...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...