Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Hoe krijg je adobe photoshop in het Nederlands? Ik heb m gedownload, maar hij is engels. Reageren
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Hoe krijg je adobe photoshop in het Nederlands?Ik heb m gedownload, maar hij is engels. Niet :lol: Reageren
RTS Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Hoe krijg je adobe photoshop in het Nederlands?Ik heb m gedownload, maar hij is engels. Ach engels heb ik ook, toch geen probleem ? je kan toch engels ? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) Ja natuurlijk maar niet 100% maar weet iemand waar je zon cursus kan downloaden? Of kan iemand mij uitleggen hoe ik die signatures kan maken? Bewerkt: 26 september 2004 door Gta Freak Reageren
Arjen Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ik heb hem ook in het Engels. Dat is toch niet zo moeilijk. Zoek eens tutorials op Google. Reageren
RTS Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Good Tutorials wel in het engels maar heel veel tuts Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Hee jongens, dankjewel he. Ik kan altijd rekenen op jullie :lol: :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Good Tutorials wel in het engels maar heel veel tuts Lol. Daar kijk ik ook altijd op. Daar zijn echt goeie. Maar leer eerst zelf wat in Photoshop; hoe maak ik layers? (easy), hoe wijzig ik tekst, hoe geef ik dit of dat een effect. Dat moet je eerst doen, anders kom je ook niet door die tuts heen. Deze heb ik met hulp van Good-Tutorials gemaakt: Reageren
RTS Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Good Tutorials wel in het engels maar heel veel tuts Lol. Daar kijk ik ook altijd op. Daar zijn echt goeie. Maar leer eerst zelf wat in Photoshop; hoe maak ik layers? (easy), hoe wijzig ik tekst, hoe geef ik dit of dat een effect. Dat moet je eerst doen, anders kom je ook niet door die tuts heen. Deze heb ik met hulp van Good-Tutorials gemaakt: Er staan echt wel wat vette tuts bij hoor, maaar ok het begin enzo. maar cker goede site Reageren
Timovich Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Wat ik nou nier begrijp is dat iedereen van die mooie achtergronden heeft... Zitten die bij sommige programmas erbij of moet je die zoeke op google? Want op google weet ik egt niet wat voor zoek woorden ik moet gebruiken! Jullie..? Reageren
Joriz Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Je kan hem in het Nederlands kopen in de winkel! Kijk is bij de Google reclame bovenaan. Daar staat ook iets tussen :lol: Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) =Joriz,Sep 26 2004, 09:47 PM] Je kan hem in het Nederlands kopen in de winkel!Kijk is bij de Google reclame bovenaan. Daar staat ook iets tussen :lol: Dan heb je wel 890,- euro nodig. En als je het met je zakgeld wilt kopen dan moet je ff vlink door sparen. Dan ben je 82 jaar om het te kunnen kopen terwijl photoshop 36 al uit is. Edit: Je kan hele goede tutorials vinden hier. daar kun je zo'n 4988 tutorials vinden. Bewerkt: 26 september 2004 door tigran Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) Ik wou al zeggen, ik zag ook een versie die € 1.089 kost wel beetje veel voor een paar bestandjes, maar het is wel een professioneel programma natuurlijk. Nee ik ga er geen € 899,- ervoor uitgeven alhoewel ik t wel heb maar dan kan ik geen auto kope :lol: :lol: :lol: Wat zijn jullie toch een stel schatten he :lol: <_< EDIT: ik weet het nu dus gooi ik nu een slotteke op deze topic, want meer reactie's zijn niet meer nodig. Bewerkt: 28 september 2004 door Gta Freak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.