Achille Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Eerst: Nu: Wat eraan gedaan: -Verbrederings kit -Spoiler -Andere Kleur -Carbon motorkap -Velgen -Ander Achterlicht -Nieuwe Uitlaten -Dak luchtinlaat -Andere Voorlichten -Sticker -Verlaagd -Luchtinlaat zijkant. zo rates pls! Reageren
The Mafia Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Heel erg mooi gedaan 9/10. Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 heel mooi! een 8/10 alleen moet je nog je carbon motorkap eerst verdonkeren, dan nieuwe layer, dan vulllen met je carbon pattern en dan opacety verlagen. Reageren
Achille Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Die carbon had ik met gewoon donkergrijs en zwart heletijd zitten klikken 1 voor 1 Duurde wel lang.. Maar jhet resultaat mag er wezen al; zeg ik het zelf Thnx for rates Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Carbon zou je beter met grandiet enzo kunnen doen. Vette tune kheb hem gezien op FTS. GJ. 8,3/10 Reageren
Achille Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik ben bezig met een Acura die ik helemaal zelf maak, bodykit enz.. Alleen de base niet Maar de rest wel.. Ik show zo nog wel een WIP screen Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Shading in de wbk (Voor de mensen die niet weten wat wbk betekent: Widebodykit) Loopt verkeerd, Kzou dat verandering. Shading loopt nooit naar beneden. Maar goedgedaan. Reageren
Achille Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ja boeient daar heb ik echt geen zin in Nieuwe WIP: Reageren
Bongo Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 ik vind ze allebei echt super gemaakt!! Ik wou dat ik dat zo mooi kon(ik kan het helemaal niet). Ik geef ze een 9.5/10 ------------------------- Reageren
Achille Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 THnx hier een nieuwe WIP Veranderd : Kleur Voorlichten Achterlichten Reageren
Argon Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Heel heel mooi, 9/10 er is gewoon niks op aan te merken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.