Jump to content

Ladders beklimmen

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kunt geen ladders beklimmen, nee. En wat betreft de jetpack: Deze vind je op Verdant Meadows, nadat je de missie "Green Goo' van The Truth hebt voltooid.

Als je niet weet hoe je de Jetpack moet besturen, kun je hier de controls zien van San Andreas, waar de Jetpackcontrols ook tussen moeten staan.

Geplaatst:
En wat betreft de jetpack: Deze vind je op Verdant Meadows, nadat je de missie "Green Goo' van The Truth hebt voltooid.

Als je niet weet hoe je de Jetpack moet besturen, kun je hier de controls zien van San Andreas, waar de Jetpackcontrols ook tussen moeten staan.

green goo, is dat die missie waar je die wietplantage moet fikken?

PS: Ik heb de PC-versie.

Geplaatst:

Nee, Green Goo is de missie voor The Truth dat je met je jetpack naar een trein moet vliegen om daar een cylinder met groen spul te stelen voor hem. Lastige missie bij de weg (vind ik), maar uiteindelijk wel te doen. :Y

Geplaatst:

Als ik zo naar je antwoorden kijk dan zie ik dat je volgens mij nog lang niet bij die missie bent aangekomen

Als je alvast een jetpack wil uitproberen dan kan je als wil de cheat: rocketman gebruiken.

Als je liever niet cheat dan moet je hem gewoon gebruiken en daarna niet saven.

Succes.

Geplaatst:
Als ik zo naar je antwoorden kijk dan zie ik dat je volgens mij nog lang niet bij die missie bent aangekomen

Ik heb SA maar van sinds vorige week, gisteren ben ik in San Fierro aangekomen en ik zit nu rond de 26%. Ik wou gewoon weten als die jetpack ergens lag (zoals die parachute op Mount Chili-en-nog-iets waarvan ik dacht dat dat een jetpack was :schater:).

Bedankt voor de snelle reacties trouwens :cya:.

Geplaatst: (bewerkt)

hi dudes :tyip rocketman tijdens spelen dan krijg je een jetpack

controls :

naar boven gaan : shift

left: q of pijltje left (hangt van jouw controls af )

right : d of pijltje right (" " )

naar beneden : espace bar

cya niels :cya:

!!!-130 ste bericht :klap:

Bewerkt: door niels123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...