deniz111 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 ik heb het progamma niet en hoe moet je die mods instaleeren en heeft iemant een auto mod ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 In de database van GTAGames.nl, vind je allemaal mods. De meeste mods kun je gewoon handmatig installeren, verder is er ook een San Andreas Mod Installer, daarmee kun je gemakkelijk mods installeren. Deze kun je daar ook vinden. Verder kun je ook >>hier<< mods vinden, deze kun je gratis downloaden. Ps. GTAGames.nl doet het momenteel bij mij even niet. Dus directe links kan ik je niet geven van de SA Mod installer en links vanaf GTAGames.nl. Ik zal thuis nog eens proberen Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Topic moet gemoved worden naar Modding help. >>> Door GTA-Sheep: Wat jij wil . Moved.....<<< Reageren
deniz111 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 oke ik ga kijken bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.