Jump to content

End Of The Line

Recommended Posts

Geplaatst:

komt er politie achter je aan ? bij de missie end of the line

want ik heb een code om dat uit te zetten

>>> Door .Levi.: Titel verduidelijkt in End Of The Line.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ik dacht het niet, maar kan je niet een deftigere topic titel verzinnen. En waarvoor is dit belangrijk om te weten? :??

Bewerkt: door juuldr
Geplaatst:

Nee, je krijgt geen politie achter je aan.

Je moet je door 3 verdiepingen met mensen heen werken, en dan moet je Tenpenny achtervolgen, hier krijg je geen politie achter je aan.

Later kruipt Sweet achter het stuur, en moet je gangs en politie afschudden.

Doormiddel van schieten hé. ;)

Geplaatst:

Het is alleen niet zo heel moeilijk, want je hebt tijd zat om ze kapot te schieten... Je hebt die code dus eigenlijk ook helemaal niet nodig!

Geplaatst:

Dat is waar maar als het je echt niet lukt en je het niet erg vind om cheats te gebruiken dan zou je de cheat:

ANOSEONGLASS kunnen gebruiken.

Wil je niet cheaten dan is het een kwestie van oefenen.

Succes.

Geplaatst:

...Je krijgt niet echt politie in de vorm van sterren op je scherm. Dat er politie achter je aan komt in de missie is een onderdeel van die missie. Dus dat kan je ook niet uitzetten...

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Deze missie is zo zaaalig

ik heb hem zojuist voor de 6de keer proberen uit te spelen(de missie) en toch lukt het niet, ik vraag me af wat de gemiddelde speeltijd is van die missie

Geplaatst:
Deze missie is zo zaaalig

ik heb hem zojuist voor de 6de keer proberen uit te spelen(de missie) en toch lukt het niet, ik vraag me af wat de gemiddelde speeltijd is van die missie

Ik schat op 45 minuten zonder cheats. Alles duurt best lang, en dan heb je ook nog zo'n shit filmpje erachteraan :puh:

Geplaatst:

ik deed het zonder cheats denk ik in een half uur ongeveer....

het is echt niet zo moeilijk als het lijkt als je een goeie schutter bent, gewoon snel die drie verdiepingen omleggen met een zwaar wapen (minigun deed ik het mee), als je bij Smoke bent een beetje rond rennen en crouchen zodat ie jou niet zo snel raakt en hem tegelijkertijd verrot schieten (hij is wel lastiger want hij heeft body armor)

en als je die tenpenny achtervolgt onder die ladder blijven rijden als die balk in beeld komt zodat sweet in je wagen pleurt, dan is het alleen nog een kwestie van alle politie auto's verrot schieten want sweet neemt het stuur

Geplaatst:

1e deel lukt me altijd zonder cheats.

3e deel lukt me ook altijd zonder cheats.

Maar het 2e deel lukt mij nooit zonder cheats.

Je moet heel veel Ballas neer schieten en vuur blussen.

Ze schieten je ook verrot als je daar boven bij het druglab vuur staat te blussen.

dan gebruik ik bij die 2e deel altijd de cheat.

BAGUVIX.

Dan kan je tegen vuur en kogels.

Geplaatst:

Je krijgt politie achter je aan zodra Sweet achter het stuur zit van je wagen waarbij je Tenpenny achtervolgt.

Geplaatst: (bewerkt)
komt er politie achter je aan ? bij de missie end of the line

want ik heb een code om dat uit te zetten

Kijk je krijgt wel politie achter je aan namelijk als Sweet aan Tenpenny zijn Brandweerwagen hangt, vanaf dit stuk krijg je politie's achter je aan die vanuit auto's op je schieten, maar je krijgt geen sterren, dus de lower wanted level cheat die jij waarschijnlijk bedoeld heeft geen zin om de politie afteschudden. Je zal niet heel veel last van de politie hebben want jij zit achter in de auto en Sweet rijdt, het is dan de bedoeling dat jij op de politie's schiet, probeer om het hoofdteschieten zodat ze snel dood zijn.

Dit hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat de missie dan leuker wordt, als je de politie gelijk kon weg doen met een cheat was het niet leuk, ditzelfde concept is gebruikt in de missie Reuniting the Families

Bewerkt: door Typhoon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...