ACID Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 hoi, ik heb een vraag, welke vc-mp is de nieuwste ? en weet iemand een goeie site met servers ? en hoeland duurt het om een server te connecten ? want bij mij na een half uur was ik nog steeds niet geconnect, Reageren
Azer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 check http://www.vicecitymultiplayer.com/ en check de eerste post Reageren
ACID Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 maar dan heb ik mirc ofzo nodig hoe werkt dat mirc dan ? en hoe kan ik dan vc-mp spelen ? Reageren
Azer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Mirc is benodigd om de laatste versie te testen (staat namelijk een downloadmirror in de testchannel)... Laatste stabiele versie is hier (0.1d) te downloaden. Reageren
ACID Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 ik had al vc-mp 0.1d maar moet ik dan ook mirc erbij hebben? Reageren
Azer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 ik had al vc-mp 0.1dmaar moet ik dan ook mirc erbij hebben? Nee, mirc heb je niet nodig om te kunnen spelen... Reageren
ACID Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 hoe moet ik het dan spelen ik heb al versie 0.1d en dan moet ik een server connecten, en daarna moet ik wel 30 minuten w88 en dan ben ik nog niet geconnect, dus wat moet ik dan doen ? p.s. heeft er nog iemand een site met servers ? Reageren
ACID Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 sorry voor de dubbelpost maar er reageert niemand meer. Reageren
Azer Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Probeer "game.littlewhitey.com:5192" is als server... Reageren
ACID Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 oke bedankt ik zal het proberen hoeland duurt het connecten daar ongeveer ? Reageren
Azer Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 oke bedankt ik zal het proberenhoeland duurt het connecten daar ongeveer ? moet binnen enkele seconden gebeurd zijn... Reageren
ACID Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) oke het is gelukt maar nu krijg ik regelmatig een unhandeld exception , wat kan ik hier aan doen ? Bewerkt: 5 april 2006 door spacerune Reageren
Azer Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 oke het is gelukt maar nu krijg ik regelmatig een unhandeld exception , wat kan ik hier aan doen ? niks, standaard crashes van VC:MP 0.1d, over een tijd komt 0.2 uit (de versie die ze nu aan het testen zijn...) die zal een stuk stabieler zijn Reageren
ACID Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 oke bedankt en klopt het dat er teams zijn zoals: dat alle army's bij elkaar hoort, en dat alle bikers bij elkaar horen enz ? Reageren
Azer Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 oke bedankten klopt het dat er teams zijn zoals: dat alle army's bij elkaar hoort, en dat alle bikers bij elkaar horen enz ? yup (er zijn trouwens dmv ini's verschillende teams etc. te maken, maar dat is alleen een must als jezelf een server hebt.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.