P-Jamma Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) 'Sup mensen! Hier weer een nieuwe Mixtape Cover die ik gisteren gemaakt heb... Hij zit vol met effecten, filters brushes, en ik heb er zelf ook nog een aantal dingen bijgemaakt.. Zoals de G-Unit ketting, de schrammen, lichteffecten enz. en ik vind 'm zelf relaxt geworden! Wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 3 april 2006 door P-Jamma Reageren
Bongo Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Volgens mij heb dat rechterstuk van dit plaatje: http://img105.imageshack.us/img105/6031/2pacrip0lr.jpg Maar dat boeit niet, ik vind hem zekers wel mooi geworden. Als ik een cijfer moest geven kreeg je een 9/10 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik kan niets aan effecten, brushes en filters ontdekken (maar dat ligt aan mij), maar ik vind het bijzonder fraai gedaan . Absoluut een prachtige plaat geworden. Alleen staat op die politiewagen POLI in spiegelbeeld. Is dat bewust gedaan of een foutje? En waar gebruik je dergelijke covers voor? Reageren
Xavu Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Het plaatje is (volgensmij) horizotally flipped dus komt het in spiegelbeeld Reageren
P-Jamma Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 @ Bongo: Klopt, uit het spel: 25 to Life @ Gta-Sheep, De effecten vallen niet op. Bijvoorbeeld kleine dingen zoals: De zwaailichten van de politiewagen, zijn met effecten en brushes gedaan, je ziet er weinig van, maar als je ze zou weglaten, zou je het verschil wel zien .. En over het: Police, dat moet ik inderdaad nog even aanpassen , heb het plaatje namelijk gespiegeld .. De Covers gebruik ik meestal als hoesjes voor Cd's enzo, als voorkant. Ook voor bijvoorbeeld Cd's waarop m'n eigen muziek staat enzo . Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Wow, erg vet PJ! Ik had niet gezien dat hij zo vet geworden was! 9/10 Reageren
Darkapple Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Egt vet P-jamma 9/10 Kutgw Reageren
P-Jamma Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Thx voor de reacties, ik ga nu even de letters van de politiewagen goedzetten .. Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Dam, deze vindt ik echt mooi, van mij mag je meer van zulke covers maken, ben ik vrij om ze te gebruiken? Echt heel mooi gedaan. Heeft DP je geholpen? Zijn naam staat er ook op. Bewerkt: 3 april 2006 door Typhoon Reageren
P-Jamma Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Dam, deze vindt ik echt mooi, van mij mag je meer van zulke covers maken, ben ik vrij om ze te gebruiken? Echt heel mooi gedaan. Heeft DP je geholpen? Zijn naam staat er ook op. Thx ... DaddyPimp heeft er eigenlijk niet aan meegeholpen, alleen aangezien we "Brotha's" zijn, en we de CD's allebei gebruiken, heb ik z'n naam er ook opgezet ... Van mij mag je ze trouwens gebruiken! Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 deze is nouw eens echt mooi. hier zou nouw eens een tutorial overgeschreven moeten worden! 9.5/10 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Thanks BackSmash ! Hier nog een, toch vind ik de eerste mooier gelukt... Ik heb hiervoor hetzelfde plaatje gebruikt, aangezien deze hier ook goed bij past.. Morgen maak ik denk ik een andere, met een ander plaatje ... Hier nog Rates voor? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Niets aan op te merken maar hij had net een tintje lichter gemoeten En de Bling-Bling net een tintje donkerder. 9/10 Bewerkt: 4 april 2006 door gta ripper Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Holy shit, echt mooi gedaan. P-Jamma, je maakt echt mooie designs. Ik zie geen één minpunt aan deze design. Cijfer: 9,5/10. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Deze is ook heel vet! Ik moet zeggen de 1e was wel wat mooier, die 1e springt er wat meer uit zal ik maar zeggen! Ik ga deze 2 of meer als je nog maakt zeker gebruiken voor cd's, echt heel mooi! KUTGW. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.