P-Jamma Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Thx voor alle Tips en Reacties! Hier nog eentje, met een aantal andere Renders ... Ik heb, zoals al opgemerkt, deze iets minder donker gemaakt ... Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Binnekort ga ik met PJ weer een nieuwe cover maken, dat heb ik als opdracht opgekregen bij Muziek op school... Nog ratings?? Reageren
Arjen Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Het zijn hele mooie covers, maar als er geen text op een cover staat koop ik hem ook niet. Joking.. @ DP: Helaas moet je een supergoede printer hebben als je alles zo op papier wil zien als in PS. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Het zijn hele mooie covers, maar als er geen text op een cover staat koop ik hem ook niet. Joking..@ DP: Helaas moet je een supergoede printer hebben als je alles zo op papier wil zien als in PS. Die heb ik ook + Hebben we hier fotoprintpapier liggen, dus dat moet wel lukken... En bedankt voor de reactie Reageren
P-Jamma Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Thanks Arjen & Dynamic, hier nog een nieuwe: Dit is denk ik m'n laatste, aangezien ik alle afbeeldingen die er zijn, al gebruikt heb ... Ik vind deze, beter gelukt dan de vorige 2 .... Rates please? Reageren
Daan007 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Echt Super Super mooi Vooral die laatste is gaaf Egt goed gedaan 10/10 KUTGW Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Enorm prachtig gedaan. Als je zo voortdoet gaan ze je binnenkort betalen om er te maken Cijfer: 10 Reageren
Ferre Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 P-Jamma en DaddyPimp, ik wacht op een tutorial Nee, ik vind het er echt heel mooi uitzien! Het zijn volgens mij voornamelijk veel verschillende layers, maar het ziet er geweldig uit. PJ en DP Reageren
P-Jamma Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Thx mensen! En hier is er alvast weer 1! Bewerkt: 14 april 2006 door P-Jamma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.