Darkapple Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Hier mijn allernieuwste raten aub en geef commentaar wat ik eraan kan verbeteren Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik vind hem wel mooi Darkapple, maar als je hem als signature wil gebruiken moet ie ietsje kleiner gemaakt worden qua bestandsgrootte...hij is nu 125 kB en 100 is helaas de grens. Maar de kleuren, de render, de letters en alle effecten staan er mooi op . Een 8,5/10. Reageren
Darkapple Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik vind hem wel mooi Darkapple, maar als je hem als signature wil gebruiken moet ie ietsje kleiner gemaakt worden qua bestandsgrootte...hij is nu 125 kB en 100 is helaas de grens. Maar de kleuren, de render, de letters en alle effecten staan er mooi op . Een 8,5/10. Probleem opgelost heb even anders opgeslagen en nu lukt het Reageren
Talietje Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 maar wat is eigenlijk kb? waar kun je die grootte zien? Reageren
Achille Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Waarom dont eat me? Ook zie ik teveel witte plekken, lelijke blur achter de render, lelijk lettertype en pixelstretch.. Ik kan hier niet hoger dan een 5.7 voor geven.. Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Erg mooi, alles is goed een 9 Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik vind hem heel mooi een 9/10, ik heb geen tip sorry Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Ik vind hem erg mooi, alleen die tekst van ''Dont Eat Me'' is een beetje vaag (''Me'' zie je niet zo goed), verder is hij kei vet! 9/10 Bewerkt: 3 april 2006 door DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.