Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem een keer zien rijden, maar ik zou niet weten waar ik hem zo zou moeten vinden! Op WikiGTA staat alleen maar een kaartje met waar voertuigen staan, maar daar staat de naam er niet bij. Dus weet iemand waar ik hem kan vinden?

Twan ;)

Geplaatst: (bewerkt)

De naam Slamvan staat zeker bij de voertuigen. Hij staat onder het kopje Low Riders, alle auto's zijn op een soort ingedeeld en op alfabetische volgorden. Als je het plaatje van de Slamvan ziet, zit er ook een template omheen. Daar staat in (rechtsonder) "vindplaatsen". Dan klik je op klik, bij het kopje vindplaatsen. Nu zie je de plaatsen van de voertuigen. Maar dat doet er even niet toe.

Over de Slamvan

Je komt hem heel veel tegen in Las Venturas op "The Strip". Je komt hem ook tegen in de rijkere buurten van Los Santos. Heel soms komt hij voor, maar niet altijd. Het is dus ook een beetje een kwestie van geluk. Voor de Export/Import kom je hem tegen in de Los Santos achter de Sexshop die bij het vliegveld zit. Hij staat aan de achterkant van het gebouw, dus er niet stiekem inkijken hé :puh:Kaartje voor Export Slamvan.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Nou, ik heb de vindplaats van de Slamvan hoogstpersoonlijk in kaart gebracht, dus hij staat er echt bij hoor. Je hebt waarschijnlijk bij vindplaatsen gekeken, maar onder het hoofstuk voertuigen vind je ze per auto. Er missen nog een paar kaartjes, maar 85% staat erop inmiddels.

Slam Van

Ja, ik had ze wel zien staan bij "lowriders" en daarna had ik op vindplaatsen gekeken, maar daar staan alleen maar bolletjes op! :puh:

edit: Bij de SexShop in Los Santos kan ik echt geen Slamvan vinden hoor! Alleen maar Broadaway (Pimp-Mobiel :puh: )

Ik zal nog is goed kijken op de strip!

Twan

Bewerkt: door twaka

wanneer je hem moet exporteren staat hij vaak bij de pizza stack of cluckin bell of zo`n andere food zaak vlakbij de airport van los santo`s

bij wiki gta zie je hem op dat kaartje en dat stipje is de vindplaats :puh:

Bewerkt: door plippop
edit: Bij de SexShop in Los Santos kan ik echt geen Slamvan vinden hoor! Alleen maar Broadaway (Pimp-Mobiel :puh: )

Ik zal nog is goed kijken op de strip!Ik zal een fotootje ervan maken ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Maakt niet uit, ik heb er al een gevonden op The Strip, stond er één langs de weg geparkeert! Stap ik in, en ja hoor.. Rijden er ineens 3 andere Slamvan's voorbij :duh:

Geplaatst:
Maakt niet uit, ik heb er al een gevonden op The Strip, stond er één langs de weg geparkeert! Stap ik in, en ja hoor.. Rijden er ineens 3 andere Slamvan's voorbij :duh:

Is vaker zo dat als je in een auto rijdt er ineens meerdere mensen ook met die auto rijden ;)

Best flauw eigenlijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...