bronzenknieschijf Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 hoe kom ik in hiddeninteriors in map builder?? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit hoort niet in het mta topic geloof ik en welke map builder bedoel je Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Hij bedoelt, hoe je met MTA map builder, in de hidden- interiors komt. Volgens mij kan dit niet, ik weet het niet zeker. Reageren
Joriz Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ja daar zijn wel manieren voor. Aeron heeft hier het een en ander over gepost in het mtasa center en in het mta forum. Reageren
Jarno Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Je kan niet in hidden interiors in MTA SA Toch lijkt het zo. Aeron heeft een aantal IPL's (Van interiors) naar map files veranderd en op nieuwe plaatsen gezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.