ootjuh Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Hey, ik kan nu met die missies van toreno de vliegschool doen, de eerste 2 opdrachten lukken me, tot de derde, daar moet ik opstijgen en door zon rondje vliegen, maar ik kom gewoon niet bij dat rondje, het vliegtuig haalt het niet .pff tips? Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Het vliegt haalt het niet? Zo hoog zijn ze niet, dacht ik... Maar ga niet gelijk helemaal omhoog dan, dan slaat de motor af. Ga gewoon heel erg rustig naar boven, dan kom je er wel. Reageren
Goliat Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Ik denk dat het probleem ligt bij het intrekken van het landingsgestel, als je GTA op de PC hebt doe je dit met 2, heb je 'm op een ander platform dan zou je het even aan iemand anders moeten vragen. Met het landings gestel ingetrokken zou je makkelijker het volgende rondje moeten kunnen halen, druk wel pas op 2 als je wat meer vaart hebt. Succes. Bewerkt: 3 april 2006 door Goliat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Ik heb ook nog wat tips. Deze is eigenlijk niet zo heel moeilijk, als je een beetje kunt vliegen. Ik raad je aan om het rondje rechts te nemen. Dit vliegt makkelijker dan dat je de andere kant doet. Je moet links om vliegen, gaat dit neit. Dan moet je even op de "uitstap knop (om uit een voertuig te stappen)" drukken. Je beëindigd nu deze oefening, en kun je eventueel de andere kant kiezen. Probeer gewoon snelheid te krijgen, dan kom je vanzelf van de grond af en ga je in de lucht. In de voorgaande oefeningen heb je geleerd hoe je je wielen in kunt trekken, dit moet je ook doen. Als je daar ineens in de luct komt, moet je proberen een beetje naar links toe te sturen of naar rechts - dit hangt af van welke kant je hebt gekozen -. Probeer niet heel ver te sturen, want dan gaat het mis. Verder heb ik nog een filmpje over de hele vliegschool voor je. Zo kun je een beetje zien, hoe dit gaat, en hoe het vliegen moet. Flimpje over de vliegschool. Mocht je er na 1000000000000x nog niet uitkomen en je hebt het spel op de PC. Dan kun je eventueel gebruik maken van het Savegame aanvraag forum. Chek het voorbeeld en de regels wel even . Veel succes man, moge je deze school snel halen Bewerkt: 3 april 2006 door Ruurd31 Reageren
ShortY- Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Mocht je er na 1000000000000x nog niet uitkomen en je hebt het spel op de PC. Dan kun je eventueel gebruik maken van het Savegame aanvraag forum. Chek het voorbeeld en de regels wel even . Bekijk dan mijn Tutorial, misschien helpt deze, en als je een specifiek vliegtuig wilt aanvragen, doe dat dan in dat tophic. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 als je in de lucht bent geen gas meer geven en met de pijltjestoetsen sturen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.