Velaro Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Als ik me regristreer op center.mtasa.com om mijn Maps te uploaden krijg ik geen Activatie-Mail.hoe kan ik dit verhelpen en mijn maps uploaden ? Reageren
Goliat Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Als ik me regristreer op center.mtasa.com om mijn Maps te uploaden krijg ik geen Activatie-Mail.hoe kan ik dit verhelpen en mijn maps uploaden ? Ik vrees dat je de pecht hebt dat er een fout zit bij MTA zelf. Er is nog een kleiene mogelijkheid dat je je e-mail adres verkeerd hebt ingevuld of dat je mailtje in de bij messenger: ongewenste e-mail, bij yahoo: bulk map is gekomen dus neem daar eens even een kijkje. Succes. Reageren
Velaro Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Nee,geen typfout ofzo,en ook niet bij ongewenste Emails,hoe kan ik mijn map(s) nu uploaden ? Kan anders iemand anders ze voor me uploaden en zeggen dat ik hem gemaakt heb ? DBV. Reageren
Azer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 If anyone has had trouble registering for the center due to not receiving an activation email, please contact Kent767 or Harry in IRC or via a forum PM with the username you requested, and we will try to manually activate your account.dus ff Kent767 of Harry proberen te contacten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.