Juju Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik heb een dom vraagje... hoe moet je een mod aan het spel toevoegen? Maar jullie moeten me wel helpen... Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Je hebt het over San Andreas hé? Dit hangt helemaal van de mod zelf af, bij de mod vindt je een Readme, daar staat meestal alle info in. Vaak heb je er editors en tools voor nodig! Die kan je bijvoorbeeld op de GTAGAMES download pagina vinden, een bekende is de IMG-Tool 2.0 die vindt je hier, ook de San Andreas Mod Installer is heel handig, vooral voor auto's, die vindt je hier. Hieris een heel erg handige tut over auto's in het spel te zetten. Er zijn nog meer tuts, zoals deze of deze of deze. Allemaal heel handig, sommige zijn voor zelf mods te maken, en andere voor gewoon hulp! Ik denk dat je er wel uitkomt, maar als je een mod download lees dan altijd de Readme voor het instaleren! Bewerkt: 3 april 2006 door Typhoon Reageren
Larzo Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik heb ook een vraagje moet je SA op de PC hebben om te kunnen modden? Reageren
Crowsoul Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Ik heb ook een vraagje moet je SA op de PC hebben om te kunnen modden? Dude stop scaring me Lijkt me nog al logisch he. Heb je een boot nodig als je wil gaan varen? Bewerkt: 4 april 2006 door Crowsoul Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik heb ook een vraagje moet je SA op de PC hebben om te kunnen modden? Om even wat recht te zetten, nee je hebt niet SA op de PC nodig om te kunnen modden! Ja, je hebt wel SA op de PC nodig als je het spel San Andreas wil modden. Modden is een verzamelnaam voor het aanpassen van een spel. Dat betekend dus dat het woord modden niet voor alleen SA gebruikt kan worden maar dus voor elk spel aangezien elk spel te modden is. Dus met modden kan je net zo goed ook HL2 bedoelen . Reageren
Larzo Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik heb ook een vraagje moet je SA op de PC hebben om te kunnen modden? Dude stop scaring me Lijkt me nog al logisch he. Heb je een boot nodig als je wil gaan varen? nee je hebt geen boot nodig : je kan een boomstam gebruiken Reageren
Crowsoul Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik heb ook een vraagje moet je SA op de PC hebben om te kunnen modden? Dude stop scaring me Lijkt me nog al logisch he. Heb je een boot nodig als je wil gaan varen? nee je hebt geen boot nodig : je kan een boomstam gebruiken AAAAAAHAHAHHAHAHAHAha you'v got me there Reageren
GTACLAN Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Het is simpel je download gewoon IMGTOOL en opent het zip bestand of wat anders en je ziet als het goed is 2 bestandjes staan een dff bestand en txd bestand nou je moet dan met IMGTOOL gta3.img openen die staat in je gta san andreas map bij models nou dan krijg je een hele lijst dan moet je gaan zoeken naar de bestandjes die ook in dat zip bestand zaten bijvoorbeeld cheetah.txd nou dan ga je dat zoeken nou dan heeft tie het waarschijnlijk gevonden nou moet je rechtemuisknop doen en replace klikken nou moet je hetzelfde bestand cheetah.txd bijvoorbeeld replacen doe dat later ook bijvoorbeeld met cheetah.dff nu ga je GTA spelen en jahoor het staat er in Reageren
JGuntherS Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik heb ook een vraagje moet je SA op de PC hebben om te kunnen modden? Modden op de XBox is ook mogelijk, het kan zelfs legaal . Reageren
Juju Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik snap niet veel van dat IMG tool Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Daar hebben we weinig aan, wat snap je niet? Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 gebruik anders de mgta mod installer van gtagames.nl dan word je alles in een keer duidelijk download een auto, truck of een motor of iets van die strekking en doe wat je gevraagt word. Reageren
Juju Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Naja, der staat ergens dat je op find moet klikken en dan je auto of mod erin moet zetten, en ik kan niet op find klikken En dan heb ik nog een vraag, ik heb fraps, net, en ik weet niet hoe ik filmpjes moet opnemen, hoe moet dat? Bewerkt: 8 april 2006 door italia_juju Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.