Froodooo Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Enjoy! Het laden kan misschien even durenMocht je nog vragen hebben, of heb je een Sig gemaakt met deze Tut, dan mag je die hier natuurlijk posten! Bewerkt: 3 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bezoory Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 mooie tut maar de uitkomst is niej mijn smaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Goeie Tut hij is aleen bij mij niet zo goed gelukt met het uitknippen van de Render njaa oordeel zelf maar Bewerkt: 3 april 2006 door Daantjuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 heel uitgebreid uitgelegd froodooo deze tut lijkt mij erg goed te combineren met andere effecten. hier is mijn resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 goeie Tut Froodooo, maar dat ben ik tegenwoordig wel gewend van je . Maar in je Dead Or Alive sig staat er Dead Of Alive Ipv Dead OR Alive Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.