ZOrange Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Beste, Ik ben een echte fan van de aude bmw's 1980-1990. Nu beb ik op vele site's gezocht naar zo'n bmw. Maar voor san andreas heb ik geen enkele gevonden, maar voor VC wel! Nu zou ik willen vragen, is het mogelijk deze wagen zo te maken dat hij voor San Andreas pas? Hier kan je hem downloaden. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Glenn Reageren
Blu3ice Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Dit lijkt me wel een goed idee én mogelijk. Ik zou dat graag voor je doen, maar omdat ik weinig van modding ken, ga ik mij hier niet aan wagen. Er zal zeker iemand zijn die dat voor je zal doen... Suc6 Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Kijk eens, een tutorial over hoe je voertuigen kan converteren naar SA. En lukt het je niet, is Matiscus de man om het aan te vragen. Greetz Wazuup Reageren
Crowsoul Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) is Matiscus de man om het aan te vragen.Greetz Wazuup Laat Matiscus maar rustig verder knutselen aan zijn ferry bootje. Ik converteerde de bmw al voor je. >>> Door Matiscus: Link verwijderd<<< grtzzzzzz en geniet er van Bewerkt: 3 april 2006 door Matiscus Reageren
Crowsoul Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Ok np ma damn stupid geocitieservers. ik kan hem al nie meer downloaden via de link. Dus op een ander url gegooid. >>> Door Matiscus: Link verwijderd.<<< Bewerkt: 3 april 2006 door Matiscus Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 jah hoor heb hem net geprobeert! Maar nu zit ik met een ander probleem . Ik heb de wagen COMET vervangen door deze mod. Ik wou hem laten tunen bij Trans fender, maar dit lukte niet ( de garage poort ging niet open!) Kan di aan de mod liggen? of kan je de comet niet tunen. Reageren
niels123 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 hi Dudes sorry maat maar die bmw trekt op een oude mercedes groetjes niels Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 hehe neen hoor! Het is een BMW 6-reeks van 1980! Je moet er me niets over leren hoor! Reageren
Crowsoul Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 jah hoor heb hem net geprobeert!Maar nu zit ik met een ander probleem . Ik heb de wagen COMET vervangen door deze mod. Ik wou hem laten tunen bij Trans fender, maar dit lukte niet ( de garage poort ging niet open!) Kan di aan de mod liggen? of kan je de comet niet tunen. Eu ja er is zeker iets isgelopen bij het tunnen dan hoor. ik heb enkel de vehicles aangepast en hij doet het perfect. Zou toch effe mijn handeling backup terug zetten. (als je die al maatje na je laatste tune job) BTW GTASA-Ultimate Editor vind ik veel beter. Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Fijn dat je wat werk overneemt. Maar om misverstanden te voorkomen verwijder ik jou download link. Als je nog zo iets doet regel dit via PM. Aangezien je geen toestemming vraagt aan de maker is het strafbaar. Het is enkel een tip dat ik geef. Ik spreek trouwens uit ervaring. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Fijn dat je wat werk overneemt. Maar om misverstanden te voorkomen verwijder ik jou download link. Als je nog zo iets doet regel dit via PM. Aangezien je geen toestemming vraagt aan de maker is het strafbaar. Het is enkel een tip dat ik geef. Ik spreek trouwens uit ervaring. a ok np Had ik moeten weten eigenlijk he I will PM it next time Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik zeg het jou liever dan dat je het zelf moet ondervinden. Ik heb erook problemen met gehad. En ik dacht dat ik een IP ban ging krijgen op gtaforums.com. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ok dit wist ik niet! Maar ik zit nog met het probleem hoor! Je kan deze wagen niet modden! Kan het omdat hij normaal voor VC was? Reageren
Crowsoul Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Ik zeg het jou liever dan dat je het zelf moet ondervinden. Ik heb erook problemen met gehad. En ik dacht dat ik een IP ban ging krijgen op gtaforums.com. Oei ja das idd stukken minder natuurlijk.THX man BTW als die Peugeot 306 de jouwe is dan heb ik je wellicht al zien rond crossen in onze bronx. Komt me bekend voor Ok dit wist ik niet!Maar ik zit nog met het probleem hoor! Je kan deze wagen niet modden! Kan het omdat hij normaal voor VC was? Wat versta je verder nog onder modden? Bedoel je dan handlings of vehicles? Want dan maakt het niks uit. Trouwens maakt volgens mij voor niks uit zelf. Als het echt niet lukt wil ik wel een handlings line voor je maken. Je hoeft me enkel je verwachtingen te schetsen. De vehicles line heb je al want die zat in de zip Bewerkt: 3 april 2006 door Crowsoul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.