Tha-Ran Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 ik krijg die missie bringin the house down (of hoe die dan mag heten) maar niet ik heb hem vaak uitgespeeld maar nu lukt het niet is dat niet vaak zo telkens als je hem opnieuw speelt wordt ie moeilijker Reageren
VforV Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) is dat niet vaak zotelkens als je hem opnieuw speelt wordt ie moeilijker Nee, dat is niet zo. Als het je echt niet lukt, plaats je savegame dan in het Save Game Aanvraagtopic (GTA LCS missie hulp). Dan doet iemand van het forum die missie voor jouw. Bewerkt: 3 april 2006 door VforV Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 het is net als ik moet ontsnappen onder de grond maar mijn auto blijft haken Reageren
VforV Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 het is net als ik moet ontsnappen onder de grond maar mijn auto blijft haken Hoezo? Dat je tegen een onzichtbare muur ofzo rijd? Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 >>> Door Dizzee: Topic moved naar GTA LCS missie hulp<<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Als je alle bommen geplaatst heb krijg je de melding dat je moet ontsnappen via de metrotunnels. Die is echter geblokkeerd door de Forrelli's. Je moet een andere uitgang vinden, rij op de Forelli's toe, en dan zou links een verhoogje moeten zijn waar je makkelijk met die Bobcat opkunt. Rij tenslotte naar de markering en je zal een cutscène zien waarin Toni ontsnapt. Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Als je de van van 8 ball hebt,rij naar het tunnelsysteem (minder verkeer), je kan het beste de ingang rechts van de callahan bridge nemen,de brug die naar staunton gaat dus... Spijtig genoeg krijg je dus een damage meter en een hele hoop forelli's achter je aan,probeer recht en redelijk snel te rijden,terwijl je verkeer ontwijkt, want ik had meer problemen met het verkeer dan de forellis :$ . De forelli's zullen in de tunnels zo agressief rijden dat ze zichzelf waarschijnlijk zullen laten ontploffen,vanaf het moment dat je alleen bent kun je beter je tijd nemen om verder te komen,waarschijnlijk zul je je van anders op z'n kop laten vallen,en dat is ook niet wat je wilt . Onderweg kom je nog wat vijanden tegen,stap uit in plaats van te drive-by' en schiet ze neer. Nadat je de eerste bom hebt geplaatst komt er een tijdslimiet,de erg veel tijd geeft,let er dus niet op . Ga NIET proberen te draaien in de tunnel, want anders krijg je waarschijnlijk nog meer schade,als er een marker achter je is, rij achteruit ernaartoe. Nadat je de 2 bommen hebt geplaatst,steel de forelli sentinel en VLUCHT! Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 [...] Nadat je de 2 bommen hebt geplaatst,steel de forelli sentinelen VLUCHT! Er zijn wel wat meer als 2 bommen hoor! elke marker stelt een bom voor. Ook nog leuk om te weten: er staat een witte Bobcat klaar om te ontsnappen. BTW, ook nog: Het is niet Forelli Sentinel, maar Forelli Express en Leone Sentinel! Reageren
VforV Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 BTW, ook nog: Het is niet Forelli Sentinel, maar Forelli Express en Leone Sentinel! Nee, Forelli Excess . *Ontopic* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.